Farebné čakrové sviečky - veľké balenie

Farebné čakrové sviečky - veľké balenie

12,70 €
10,58 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
12,70 €
10,58 €bez DPH

Farebné čakrové sviečky (veľké balenie), obsah: 7kusov, rôzne farby.

Princíp ich fungovania:
Čakrové sviečky pracujú na rovnakom princípe ako telové či ušné, avšak ich farba prislúcha k farbám jednotlivých čakier.

Použitie:
Ich použitie je obdobné ako u telových alebo ušných sviečok. Čakrové sviečky sa aplikujú hlavne na čakry, ale skúsení terapeuti môžu aplikovať sviečky aj na iné časti tela. V balení čakrových sviečok je priložený návod, odporúčame dôkladne si ho prečítať.

Čo sú to čakry:
Sú to energetické centrá, cez ktoré prúdi energia dnu a von z tela človeka. Prúdi cez ne životná energia, ktorá zásobuje fyzické telo, aby mohlo existovať a fungovať. Ak je táto energia blokovaná či už  v dôsledku znečisteného životného prostredia, nezdravého životného štýlu, telo trpí v dôsledku čoho sa môžu objaviť symptómy rôznych ochorení.

Poznáme sedem hlavných čakier, kde je aktivita tejto životnej energie najsilnejšia. Tok energie prúdiaci z týchto čakier môže byť prospešne ovplyvnený energetickou prácou vykonávanou skúseným terapeutom, napr. prácou s kryštálmi a liečivými kameňmi, vyžarujúcimi energiu, farbami, zvukmi, farebnými čakrovými sviečkami, atď.

Aplikácia čakrových telových sviečok:

Červená sviečka – 1. čakra (koreňová)
Klient leží na bruchu, sviečku umiestnime pred kostrčový stavec a zapálime. Tento spôsob je vhodný na odstránenie bolesti podbruška, zlatej žily, kŕčových žíl. Červenou sviečkou môžeme ovplyvniť aj miesta s nedostatkom energie – tam kde je studená pokožka na ľubovoľnej časti tela.

Oranžová sviečka – 2. čakra (hara čakra – pohlavné orgány)
Z jej mena vyplýva, že cez túto čakru sa dajú liečiť ženské a mužské problémy ako napríklad zápal vaječníkov, prostaty, ale dá sa použiť i na liečenie frigidity a impotencie. V tomto prípade umiestnime sviečku cca 10 cm pod pupkom.

Žltá sviečka – 3. čakra (solar plexus - ústredná čakra)
Sviečku umiestnime do pupka klienta ležiaceho na chrbte, týmto spôsobom zabezpečíme prúdenie energie k okolitým orgánom, harmonizuje sa imunitný a nervový systém.

Zelená sviečka – 4. čakra (srdcová čakra)
Klient leží na chrbte, sviečku umiestnime na prsnú kosť. Táto čakra predstavuje vzťah k láske, ale jej prostredníctvom sa ovplyvňuje aj astma a alergie.

Modrá sviečka – 5. čakra (hrdelná čakra)
Klient leží na chrbte a sviečku vložíme do priehlbinky pod krkom. Modrá farba pôsobí ukľudňujúco na sympatický nervový systém, napomáha pri liečení uší, priedušiek a tiež znižuje horúčku.

Tmavomodrá sviečka – 6. čakra (tretie oko)
Klient leží na chrbte a sviečku umiestnime do stredu čela. Tým sa zlepší intuitívnosť, vyjasnieva sa myseľ, činnosť hypofýzy, stratia sa migrénove bolesti hlavy a zápal čelových dutín.

Fialová sviečka – 7. čakra (korunná čakra)
Terapiu prevádzame buď medzi 6 -7 krčným stavcom alebo na čele. Pri krčných stavcoch – klient si sadne za stôl a hlavu si zloží na ruky, takto sa stavce roztvoria a možnosť prúdenia energie bude väčšia.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás