Jednorazové plachty 100m x 80cm

Jednorazové plachty 100m x 80cm

9,90 €
8,25 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
9,90 €
8,25 €bez DPH

Jednorazové plachty z netkanej textílie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotyk príjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický štandard a ekonomické riešenie pre vašu prevádzku.

Balenie: rolka 100m x 80cm

Recenzie 12

Petra
16.8.2023

Super kvalita aj cena. Vrelo odporúčam

0.0.0
velvesa
Marketa
6.8.2023

Skvelá šírka, cena aj kvalita. Spokojná

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
16.12.2022

Vynikajúce jednorazové plachty z netkanej texilie.

0.0.0
velvesa
BHS Studio sro
16.9.2022

Výborná fajnučká kvalita za dobrú cenu presne podľa očakávania.

0.0.0
velvesa
Horváth Rozália
1.9.2022

Veľmi tenké, používam v trojvrstvovej hrúbke pri každom jednom klientovi počas práce.

0.0.0
velvesa
Mira
24.8.2022

Nevyhovuje nám. Je príliš jemný. Stretol som sa s pevnejším materiálom.

0.0.0
velvesa
Zdenek
8.6.2022

Som spokojný. Tento produkt vyhovuje štandardom

0.0.0
velvesa
Veronika
17.5.2022

Od klasických plachiet som rýchlo prešla na tieto. Určite sú praktickejšie a hygienickejšie.

0.0.0
velvesa
Serhii Kononenko
13.6.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Dusan
26.3.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Ökrös János
20.9.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Dana
3.9.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás