Polvalec

Polvalec
Polvalec
Polvalec
Polvalec
Polvalec

Polvalec

13,90 €
11,58 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
13,90 €
11,58 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (23. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Slúži ako podložka pod kolená, členky alebo hlavu. Je vyplnený molitanom s vysokou hustotou. Čalúnenie je z veľmi kvalitnej, na dotyk príjemne hebkej koženky - tzv. soft touch. Koženkový poťah sa ľahko čistí.

Bezproblémová údržba a viacero možností použitia robia z polvalca nepostrádateľného pomocníka každého maséra.

Rozmery: 55 x 7,5 cm

Recenzie 10

Cirja Ioan
28.6.2023

Veľká spokojnosť s objednaným produktom.

0.0.0
velvesa
Rucsandra Obretin
2.3.2023

Polvalec nie je dostatočne vysoký, aby správne podopieral členky, hlavne pre ľudí s chodidlami nad 40. Výšku musím improvizovať.Môže byť aj trochu kompaktnejší.Je to spätná väzba po terapii s ľuďmi rôznej výšky.

0.0.0
velvesa
Eliška
3.11.2022

Ako produkt dobrý, len farba prišla trošku iná ako je na foto, je s nádychom do žlta. Mám stôl aj valec v tej farbe, trošku sa líši farba polvalca, ale nevadí, hlavne, že slúži.

Zobraziť odpoveď Skryť odpoveď

Áno, jednotlivé výrobné šarže sa môžu od seba trošku farebne líšiť. Ďakujeme za pochopenie.

3.11.2022
velvesa
Márk
24.8.2022

Perfektný polvalec na masáž. Dobre drží členok, nie je veľmi veľký, je veľmi praktický.

0.0.0
velvesa
Valentin
21.7.2022

Produkt super

0.0.0
velvesa
Laura
4.7.2022

Som veľmi spokojná s doručenými produktmi!! Klientky sa cítia pohodlne a bezpečne najmä preto, že sa dajú ľahko dezinfikovať

0.0.0
velvesa
Peter Sýkora
8.5.2022

polvalce sú veľmi praktické a nápomocné

0.0.0
velvesa
Enzo
6.4.2022

dobrý, dosť široký, nepadajú nohy chlapom aj pod brucho aj pod hlavu

0.0.0
velvesa
luba
24.10.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Lucia
14.2.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás