Masážne lehátko Lipt DT-03 (tehotenské) | velvesa.sk

Masážny stôl Lipt® DT-03 (tehotenské)

Masážny stôl Lipt® DT-03 (tehotenské)

229,00 €
209,07 €
174,23 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
229,00 €
209,07 €
174,23 €bez DPH

Pre budúce mamičky to najlepšie

Tehotenský masážny stôl Lipt DT-03 je navrhnutý špeciálne pre potreby masáže tehotných klientok. Spĺňa preto najprísnejšie požiadavky bezpečnosti a stability, ale aj maximálneho pohodlia pre masírovanú budúcu mamičku. Masáže v tehotenstve sú odporúčané pre relaxáciu, udržanie kondície a ako súčasť predpôrodnej prípravy. Ľahkú, no napriek tomu pevnú a stabilnú konštrukciu lehátka z prvotriedneho bukového dreva podporuje navyše dômyselne navrhnutý systém oceľových laniek. Tehotenský masérsky stôl je potiahnutý kvalitnou, na dotyk hebkou koženkou typu soft-touch, ktorá ponúka jedinečný komfort a čalúnený 7 centimetrov hrubou vrstvou molitanu s vysokou hustotou, čo zaručuje skutočne najvyššie pohodlie pre masírovanú budúcu mamičku.

“

Individuálne nastavenia a ďalšie prednosti

Aj na tomto masážnom lehátku sa samozrejme dá nastaviť požadovaná výška bez náradia. K dispozícií je osem prednastavených polôh po 3,2 centimetroch od 65,5 do 88 centimetrov. Pre zvýšenie bezpečnosti, stability a ochranu podlahy sú nohy lehátka Lipt DT-03 vybavené bielymi gumovými protišmykovými podložkami. Lehátko využijú nielen maséri, ale rehabilitační pracovníci, fyzioterapeuti a svoje miesto nájde aj pri rôznych typoch terapií.

“

Vyhotovenie prispôsobené pre tehotné klientky

Na rozdiel od bežného otvoru pre tvár s vyberateľnou zátkou je tento typ lehátka vybavený otvormi pre prsia a bruško klientky. To zaručuje oveľa väčší komfort v priebehu masáže, pretože u tehotných žien bývajú prsia zväčšené a hlavne veľmi citlivé. Veľký otvor pre tehotenské bruško umožňuje pohodlnú polohu masírovanej klientky do pomerne vysokého štádia tehotenstva. Všetky otvory možno uzavrieť zátkami, ak bude ležadlo používané pre iného klienta alebo pre masáž v ľahu na chrbte alebo na boku. Luxusne polstrovaná je aj opierka hlavy.

“

Masér alebo masérka môže budúcu rodičku ľahko navštíviť

Rozloženie a skladanie lehátka je jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani pol minúty. Vďaka tomu je tehotenské masážne lehátko Lipt DT-03 použiteľné ako mobilný masérsky stôl. V cene je príslušenstvo, ktoré sa skladá z podhlavníka, držiaka podhlavníka, opierky rúk a postranných opierok rúk. Všetko príslušenstvo je odnímateľné a možno ho uložiť do priestoru vo vnútri samotného masážneho lehátka. Odporúčame prikúpiť praktickú transportnú tašku z pevného textilného materiálu s popruhmi, do ktorej sa lehátko aj s príslušenstvom ľahko zloží a komplet je chránený pred mechanickým poškodením a zašpinením, ktoré najčastejšie hrozí čalúneným dielom.

“

Rozložené lehátko

Šírka

70 cm

Šírka s opierkami

97,5 cm

Nastaviteľná výška

65,5 - 88 cm

Dĺžka

195 cm

Dĺžka s podhlavníkom

226 cm

Zložené lehátko

Šírka

97,5 cm

Výška

70 cm

Hrúbka

24 cm

Ďalšie parametre

Hrúbka molitánu

7 cm

Nosnosť dynamická

140 kg

Nosnosť statická

260 kg

Váha bez príslušenstva

17,7 kg

Váha s príslušenstvom

19,6 kg

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Máte otázku k produktu?

Spýtajte sa odborníka

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií