Salón BASIC

Salón BASIC

629,18 €
566,27 €
471,89 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
629,18 €
566,27 €
471,89 €bez DPH

Otvárate si masážny salón? Neviete presne, čo všetko si máte zaobstarať? Vyskladali sme pre vás balíček produktov, ktoré určite potrebovať budete. Všetko, čo masérsky salón na rozbeh masáží potrebuje a navyše so zľavou, ktorá poteší.

Ak si prajete inú farbu masážneho stola, valca a polvalca, uveďte to prosím do poznámky k objednávke. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte, radi vám s výberom poradíme.

Balík obsahuje:

  • 1. Masážny stôl Lipt® D-05 1. Masážny stôl Lipt® D-05
  • 2. Taška na stôl 2. Taška na stôl
  • 3. Polvalec 3. Polvalec
  • 4. Valec 4. Valec
  • 5. Masážny olej Základný 1l 5. Masážny olej Základný 1l
  • 6. Masážny olej Mandľový 1l 6. Masážny olej Mandľový 1l
  • 7. Dávkovač Tomfit - emulzie a oleja 1 liter (2 ks) 7. Dávkovač Tomfit - emulzie a oleja 1 liter  (2 ks)
  • 8. Ohrievač masážneho oleja Lipt® Evolve 8. Ohrievač masážneho oleja Lipt® Evolve
  • 9. Puzdro na masážny olej s opaskom 9. Puzdro na masážny olej s opaskom
  • 10. Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2 (2 ks) 10. Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2  (2 ks)
  • 11. Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2 (2 ks) 11. Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2  (2 ks)
  • 12. Jednorazové plachty 500m x 70cm 12. Jednorazové plachty 500m x 70cm
  • 13. Masérska / Saunová plachta 110x240cm (10 ks) 13. Masérska / Saunová plachta 110x240cm  (10 ks)
  • 14. Uterák 30x50cm (5 ks) 14. Uterák 30x50cm  (5 ks)
  • 15. Uterák 50x100cm (10 ks) 15. Uterák 50x100cm  (10 ks)
  • 16. Osuška 70x140cm (10 ks) 16. Osuška 70x140cm  (10 ks)
  • 17. Velox Foam Extra 1l 17. Velox Foam Extra 1l
  • 18. Svalová sústava MUŽ 50,8x66cm 18. Svalová sústava MUŽ 50,8x66cm
  • 19. Kostra - oporná sústava 50,8x66cm 19. Kostra - oporná sústava 50,8x66cm
  • 20. Súprava 3 driekových stavcov 20. Súprava 3 driekových stavcov

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás