Adjustačné ponožky Charcoal

Adjustačné ponožky Charcoal

22,95 €
19,13 € bez DPH

										
									
									
+
-
22,95 €
19,13 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (30. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Adjustačné ponožky sú terapeutická pomôcka pre deti aj dospelých navrhnutá tak, aby oddelila a natiahla prsty na nohách a tým uvoľnila nielen prsty, ale aj celé chodidlo. Ponožky pri správnom používaní udržujú prsty mobilné a prekrvené a chodidlo uvoľnené.
Odporúčajú ich fyzioterapeuti a pedológovia ako doplnok liečby - t. j. aktívneho cvičenia a fyzioterapie - pri problémoch nôh ako sú vbočený palec (hallux valgus), ploché nohy, kladivkové prsty, prsty stlačené k sebe alebo krivé prsty na nohách, bolestivé päty a pod.

Pomáhajú aj pri únave nôh a bolestiach, ktoré sa môžu objaviť pri bežnej námahe ako chôdza, státie alebo beh v úzkej, stiahnutej obuvi a pri nosení vysokých podpätkov, pri sedavom zamestnaní, nadváhe alebo príliš teplom počasí.

Adjustačné ponožky NIE SÚ určené do topánok ani na bežnú chôdzu, nosia sa výhradne v kľudovom režime, keď nohy nie sú pod tlakom, v sede, ľahu alebo na noc. S nosením adjustačných ponožiek je potrebné začínať pozvoľna podľa návodu a riadiť sa vlastnými pocitmi.

Krátky návod na správne používanie adjustačných ponožiek:
  1. Obujte si adjustačné ponožky tak, aby nožičky vyšité na priehlavku nad prstami smerovali vždy k sebe! (pre správne odlíšenie pravej a ľavej ponožky).
  2. Prvých pár dní si umiestnite medziprstné oddeľovače medzi špičky prstov a adjustačné ponožky noste približne 15-20 minút denne (deti 5-10 minút).
  3. Po niekoľkých dňoch nosenia ponožiek posuňte oddeľovače do polovice prstov a noste adjustačné ponožky približne 1-2 hodiny denne (deti 30-60 minút).
  4. Po niekoľkých týždňoch budete schopní posunúť oddeľovače úplne medzi prsty, pre maximálny efekt a pohodlie pre nohy a nosiť adjustačné ponožky niekoľko hodín denne podľa potreby alebo celú noc (u detí sa spanie v ponožkách neodporúča!).

Originálne adjustačné ponožky majú voľnejší lem, vyšité nožičky na priehlavku pre odlíšenie pravej a ľavej ponožky (nožičky musia smerovať prstami vždy k sebe) a otvorenú prednú časť so štyrmi oddeľovačmi, ktoré vyvíjajú jemný tlak na prsty na nohách. Oddeľovače sa vyrábajú ručne pod prísnou kontrolou, pretože dodržanie správnej dĺžky a šírky oddeľovačov je kľúčové pre dosiahnutie maximálneho efektu ponožiek.

Ako si vybrať správnu veľkosť adjustačných ponožiek?
Adjustačné ponožky sa vyrábajú v trochu väčšej veľkosti, než sú bežné ponožky a keďže majú otvorenú špičku, väčšinou sadnú správne.

Pri výbere veľkosti adjustačných ponožiek berte okrem dĺžky nohy do úvahy aj celkovú stavbu nohy: veľkosť medziprstových medzier, výšku priehlavku alebo drobnosť či mohutnosť chodidla. Ak je vaša veľkosť nohy na hranici medzi dvoma veľkosťami adjustačných ponožiek (napr. si kupujete topánky vo veľkosti 38 aj 39), vyberajte si menšiu z hraničných veľkostí, ak máte útle chodidlo a prsty a väčšiu z veľkostí, ak vaše chodidlo a prsty sú širšie.

Veľkosť S: bežná veľkosť topánok od 35 po 38
Veľkosť M: bežná veľkosť topánok od 39 po 42
Veľkosť L: bežná veľkosť topánok od 43 po 46

Zloženie: 90% bavlna, 7% polyester, 3% elastan

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás