Doplnkové služby

Poistenie zásielky

S touto službou môžete zostať pokojní aj v prípade, že sa balík s vašou objednávkou po ceste stratí alebo príde poškodený. Namiesto riešenia reklamácie s kuriérskou službou nám oznámite stratu alebo poškodenie zásielky (pošlete popis a foto alebo video) a najneskôr do 3 pracovných dní vám pošleme bezodplatne ten istý tovar znovu. 

Kompletné podmienky pre poskytnutie služby nájdete v prílohe Obchodných podmienok.

Vrátenie bez starostí

Po zakúpení služby vám garantujeme, že náklady na dopravu pri vrátení tovaru k nám v zákonnej lehote 14 dní od kúpy alebo pri záručnej reklamácií platíme my. 

Kompletné podmienky pre poskytnutie služby nájdete v prílohe Obchodných podmienok.

Mgr. Erik Minárik

Tel. objednávky / Infolinka
07:00 - 15:00
piatok do 14:00

Mgr. Erik Minárik

Potrebujete poradiť? Napíšte nám.