Vrátenie tovaru a reklamácia

Prosím kontaktujte nás v prípade, ak chcete vrátiť tovar v zákonnej lehote 14 dní od jeho prevzatia, aj v prípade akejkoľvek reklamácie. Snažíme sa riešiť situáciu v spolupráci s Vami čo najrýchlejšie a tak, aby sme Vám v rámci možnosti vyhoveli.

Celý proces sa zjednoduší, ak si pripravíte číslo objednávky, kontaktné údaje
(meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailovú adresu), prípadne adresu miesta, kde treba tovar v prípade zvozu vyzdvihnúť.

 

Vrátenie tovaru

Tovar zakúpený v e-shope môžete v zmysle príslušného zákona do 14 dní od jeho prevzatia vrátiť. Prosím kontaktujte nás vopred, radi Vám poradíme a vyberieme najvýhodnejší spôsob dopravy tovaru späť k nám. Náklady na dopravu pri vrátení tovaru berieme na seba iba v prípade, ak bola spolu s tovarom zakúpená doplnková služba Vrátenie bez starostí.

 

Záručná reklamácia

Reklamácie v záručnej dobe 2 roky riešime čo najrýchlejšie. Kontaktujte nás, prosím, budeme chcieť popis závady a foto alebo video dokumentáciu. Reklamovaný tovar k nám môžete doniesť osobne, poslať kuriérskou službou alebo si ho po dohode zvezieme sami. Pri tovare so zakúpenou doplnkovou službou Vrátenie bez starostí zaplatíme poštovné my.

 

Expres reklamácia

Okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie expres reklamácia . Ak nám do 12:00 v pracovné dni nahlásite poškodenie alebo nefunkčnosť produktu a doručíte e-mailom fotografie poškodenia či chyby, reklamáciu riešime okamžite. V nasledujúci pracovný deň Vám doručíme zdarma nový výrobok na výmenu alebo náhradný diel.

 

Pozáručná reklamácia

Pozáručnú reklamáciu riešime rovnako rýchlo ako záručnú. Náklady pri reklamácií po záruke znáša zákazník. Niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej. Prosím kontaktujte nás, radi Vám pomôžeme.

Mgr. Erik Minárik

Tel. objednávky / Infolinka
07:00 - 15:00
piatok do 14:00

Mgr. Erik Minárik

Potrebujete poradiť? Napíšte nám.