Jemná masážna kefka na tvár

Jemná masážna kefka na tvár
Jemná masážna kefka na tvár
Jemná masážna kefka na tvár

Jemná masážna kefka na tvár

10,50 €
8,75 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
10,50 €
8,75 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (30. 7. 2024 u vás)
Info o doručení

Špeciálna kefka s mäkkými prírodnými štetinami z kozej srsti na suchú masáž pleti. Je vhodná aj na česanie jemných detských vláskov.

Pri pravidelnom používaní kefka poskytne pleti jemný peeling a zároveň prekrvenie a správny pohyb lymfy, čo zamedzuje vytváraniu opuchov pod očami, vyhladzuje vrásky a vypína kontúry tváre.

Po ošetrení pleť lepšie prijíma kozmetické prostriedky, je žiarivá a hladká ako zamat, so zjednotenou farbou a menej viditeľnými pórmi.

Použitie masážnej kefky
Ošetrenie kefkou musí byť vždy pociťované ako príjemné, nebolestivé, vyvíjajte primeraný tlak, pleť môže prechodne jemne zružovieť. Tvár ošetrujte v smere toku lymfy, teda v líniách od stredu (nos) smerom k ušiam, krk masírujte smerom od brady k hrudníku a dekolt krúživými pohybmi od hrudnej kosti smerom k pažiam.

Starostlivosť o masážnu kefku
Každá osoba by z hygienických dôvodov mala mať vlastnú masážnu kefku. Kefku 1x týždenne dôkladne umyte mydlom a nechajte ju voľne na vzduchu uschnúť štetinami nadol.

Upozornenie: Nepoužívajte kefku na pleť, ak trpíte psoriázou, akné, ekzémom, máte čerstvé jazvy, zápaly kože, rozšírené žilky na tvári alebo akékoľvek poranenie celistvosti pokožky. Vyhnite sa pri kefovaní znamienkam, bradaviciam a akýmkoľvek útvarom na pleti, aby ste ich nepodráždili.

Materiál: Dubové drevo a jemné štetinky z kozej srsti

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás