Minerálne bahno z Mŕtveho mora, 400g

Minerálne bahno z Mŕtveho mora, 400g

19,50 €
16,25 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
19,50 €
16,25 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (10. 12. 2024 u vás)
Info o doručení

Unikátny prírodný zábalový produkt s vysokým obsahom minerálov, ktorý je používaný v terapii psoriázy, ekzémov, reumatizmu, akútnych aj chronických zápalov či bolestí.

Prírodné produkty z Mŕtveho mora sú používané v terapii širokého spektra reumatických, artritických a kožných ochorení, akými sú napríklad psoriáza, ekzém, akútne aj chronické zápaly či bolesti pohybového aparátu. Minerálne bahno uvoľňuje a posilňuje celý organizmus. Odstraňuje z kože toxíny a odumreté bunky, povzbudzuje metabolizmus a krvný obeh. Veľmi dobre sa nanáša na kožu.

Nahriate bahno z Mŕtveho mora uvoľňuje bolesť v chrbte, kĺboch, otvára póry a minerály lepšie prestupujú do kože. Morské bahno je určené ako pre čiastočné zábaly, tak aj pre zábaly celého tela a vďaka svojim absorbujúcim vlastnostiam čistí a vyhladí štruktúru pokožky i vlasov. Pôsobí účinne proti opuchom. Je to prípravok 100% prírodného pôvodu a pochádza z hlbín Mŕtveho mora. Obsah minerálnych látok a stopových prvkov podporuje organizmus vo vylučovacom procese. Aktivuje sa prekrvenie a regeneračné sily organizmu.

Naše minerálne bahno je dodávané vo vysokej kvalite, ľahko sa skladuje a predovšetkým ho ponúkame v balení, ktoré umožňuje jednoduché uzavretie po každom použití. Na rozdiel od konkurencie nepoužívame klasické hliníkové vrecká, ktoré nemožno nijako jednoducho uzavrieť. Navyše je hliník zdraviu škodlivý. Používame špeciálne plastové, zdravie neovplyvňujúce dózy, ktoré možno po použití uzavrieť a zabrániť tak vysychaniu bahna.

Návod na použitie:
Bahno rozotrite rovnomerne po tele, v prípade potreby môžete mierne rozriediť vodou. Uzavrite nádobu, aby bahno zostalo vlhké a prikryte miesto aplikácie teplou dekou. Doba pôsobenia je približne 20-30 minút. Nakoniec pokožku dôkladne opláchnite alebo osprchujte. Obzvlášť účinné je tiež použitie ako pleťová maska a vlasová kúra.

Pri celulitíde vykonajte 2 – 4x týždenne teplý bahenný zábal, ktorý eliminuje toxíny a stimuluje krvný a lymfatický obeh.

20-minútová bahenná maska na tvár či dekolt, ktorú necháme zaschnúť, zanechá pleť čistú a sviežu, pomáha vyhladiť hlboké vrásky a zároveň tlmí vznik nových vrások. Pri pravidelnom používaní bahennej masky je obmedzený až úplne zastavený vznik akné.

Recenzie 2

Spataru Cristina
31.7.2023

Špičková kvalita, skutočné neriedené bahno.

0.0.0
velvesa
Marcela
18.10.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás