Ochranný poťah na podhlavník biely | velvesa.sk

Ochranný poťah na podhlavník

Ochranný poťah na podhlavník

2,65 €
2,21 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
2,65 €
2,21 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (9. 12. 2022 u vás)
Info o doručení

Ochranný poťah na podhlavník lehátka (podkovu) z mikrovlákna s gumičkou po obvode. Ľahučký, na dotyk príjemný materiál, ktorý dobre saje vlhkosť a rýchlo schne. Mikrovlákno je nenáročné na údržbu, odolné voči krčeniu a žmolkovaniu.

Ochrana a dlhšia výdrž koženky podhlavníka a väčší komfort pre klienta.

Materiál: mikrovlákno
Rozmery: cca 33 x 33 cm

Recenzie 9

Adéla
8.9.2022

Parádny, praktický a pohodlný. Krásne sadne a nekrčí sa. Rýchlo schne po vypraní.

0.0.0
velvesa
Alina
5.5.2022

Som veľmi spokojná. Perfektne sedia a sú vyrobené z veľmi príjemného materiálu.

0.0.0
velvesa
INE
25.4.2022

prijemny material, rychlo schne

0.0.0
velvesa
Laura
18.4.2022

Poťah na podhlavník stola som objednala, aby som svojim zákazníkom dopriala viac pohodlia. Už ich má pár za sebou, je po praní a stále super. Som rada, že ponúkate viac farebných variant :)

0.0.0
velvesa
Karol S.
12.4.2022

Som spokojný s dodaním aj tovarom. Stále lepšie než používať plachty či uteráky. Perfektne sadne a drží na podhlavníku môjho masážneho stola.

0.0.0
velvesa
Kuruczné Nagy Ilona
8.4.2022

Som úplne spokojná s produktom, určite si ešte objednám.

0.0.0
velvesa
Katarína
6.4.2022

Dlho som takého hľadala, uteráky sa krčia a jednorazovky sa lepia niektorým klientom na tvár. - príjemné na tvár - nezaberie miesto v práčke - rýchlo to schne - netreba žehliť - netlačí na tvári

0.0.0
velvesa
Horváth Dorottya
10.6.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100%

0.0.0
velvesa
Anikó
22.4.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100%

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií