Penivá solivarská soľ do kúpeľa 1000g

Penivá solivarská soľ do kúpeľa 1000g

1,99 €
1,66 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1,99 €
1,66 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (29. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Solivarská soľ pre relaxačný penivý kúpeľ celého tela. Soľ priaznivo pôsobí na bolestivé svalstvo a kĺby. Čistí, dezinfikuje a zjemňuje pokožku, čím pomáha pri liečbe akné, psoriázy alebo ekzémov. Efektívne uvoľňuje dýchacie cesty a počas kúpeľa zahrieva celé telo. Je vhodné ju používať i počas nádchy alebo prechladnutia.

Soľ má štyri rôzne farebné varianty s rozdielnou kombináciou prírodných silíc a vôní:
  • Modrá s osviežujúcou vôňou mäty kučeravej
  • Fialová s jemnou vôňou sladkého čierneho hrozna
  • Oranžová s exotickou vôňou jazmínu
  • Biela s príjemnou vôňou zeleného čaju

Majú aromaterapeutické účinky, vďaka ktorým soľ zmierňuje stres a vyčerpanosť.

Použitie: Vo vani s teplotou vody cca 38 - 45°C rozpustite 3 - 4 polievkové lyžice soli. V kúpeli sa odporúča zotrvať 15 - 25 minút a procedúru opakovať 2-3 x týždenne po dobu 2 - 4 týždňov. Po kúpeli sa umyte čistou vodou a aspoň hodinu odpočívajte zabalený v teple.

Skladovanie: Solivarskú soľ uchovávajte na suchom, tmavom, dobre vetranom a čistom mieste s teplotou 5 - 23°C.

Zloženie solivarskej soli:
Modrá: Chlorid sodný, lauretsulfát sodný, lauramidopropylbetaín, C.I. 73 015, aróma
Fialová: Chlorid sodný, lauretsulfát sodný, lauramidopropylbetaín, C.I. 73 015, C.I. 14 720, aróma
Oranžová: Chlorid sodný, lauretsulfát sodný, lauramidopropylbetaín, C.I. 19 140, C.I. 15 985, C.I. 16 255, aróma
Biela: Chlorid sodný, lauretsulfát sodný, lauramidopropylbetaín, aróma

Balenie: 1 kg

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás