Pivný šampón 300 ml

Pivný šampón 300 ml

5,30 €
4,42 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
5,30 €
4,42 €bez DPH

Jemný pivný šampón obsahuje veľké množstvo piva a vitamínu B. Šampón dodáva vlasom svieži vzhľad, pevnosť, lesk a zväčšuje ich objem. Originálny pivný šampón vďaka vitamínom obsiahnutých v pive podporuje regeneráciu pokožky a je vhodný ako prevencia proti kožným chorobám. Obsah chmeľu podporuje zdravý rast vlasov, obmedzuje svrbenie pokožky hlavy a upokojuje ju. Vďaka týmto vlastnostiam je šampón vhodný pre bežné každodenné použitie.

Vlastnosti a výhody originálneho pivného šampónu:
  • obsahuje veľké množstvo vitamínov
  • podporuje regeneráciu pokožky, vlasových folikulov, mazových žliaz a slúži na prevenciu kožných chorôb
  • dodáva vlasom svieži vzhľad, pevnosť, lesk a zväčšuje ich objem
  • obmedzuje svrbenie pokožky hlavy, upokojuje ju a vďaka veľkého obsahu chmeľu podporuje zdravý rast vlasov
  • vhodný pre každodenné umývanie hlavy

Recenzie 8

Edit
15.1.2024

Už po prvom použití som veľmi spokojná, produkt je dobrý!

0.0.0
velvesa
Eva
7.12.2023

Osvedčený výrobok, používam už niekoľko rokov

0.0.0
velvesa
Anton
9.11.2023

Tento pivný šampón je tak skvelý, že vyhovuje aj mojej veľmi háklivej manželke. A to už je čo povedať!

0.0.0
velvesa
Lenka
25.7.2022

Šampón je skvelý, už ho mám druhý krát a verím, že nie posledný . Vlasy po ňom krásne voňajú.

0.0.0
velvesa
Lenka
6.6.2022

S pivnym šampónom som maximálne spokojná, veľmi dobre sa nanáša a ešte lepšie sa zmyva, vlasy ostanú krásne jemné.

0.0.0
velvesa
Peter
17.5.2022

Pivný šampón ma veľmi príjemne prekvapil. K objednávke som dostal vzorku, ktorú som vyskúšal a odvtedy ho používam pravidelne. Hlavne v zimných mesiacoch mám pokožku hlavy podráždenú s čím mi dosť výrazne pomáha. Navyše, má skvelú vôňu :)

0.0.0
velvesa
Simona Ondrušková
3.5.2022

Používam pivný šampón pravidelne a som nadmieru spokojná. Mala som problém s vypadávaním vlasov a tento šampón mi moje korienky spevnil a dodal všetky živiny. Škoda, že nie je väčšia balenie napríklad aspoň 500 ml prípade litrové.

0.0.0
velvesa
Tücsök
19.4.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás