TOMFIT masážny olej Natural 250 ml | velvesa.sk

Masážny olej Natural 250 ml

Masážny olej Natural 250 ml

6,60 €
5,50 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
6,60 €
5,50 €bez DPH

Masážny olej natural je zmes veľmi kvalitných rastlinných olejov - mandľový a makadamiový.

Je vhodný pre masáž celého tela, tváre a dekoltu. Taktiež je vhodný ako veľmi kvalitný nosný olej.

Obsahuje vyvážený pomer ošetrujúcich látok s hojivú schopností. Masážny olej NATURAL má antioxidačné účinky, pokožku ošetruje, regeneruje, vyhladzuje. Pomáha v starostlivosti o aknóznu pleť.
Je vhodný pre akýkoľvek typ pleti, najmä pre suchú, ekzematickú, popraskanú, preťažovanú a popálenú pokožku od slnka. Veľmi rýchlo a dlhodobo hydratuje a regeneruje. Pokožke dodáva prirodzenú hebkosť a vláčnosť. Upokojuje pokožku a nevyvoláva alergické reakcie.
Je veľmi vhodný pre detskú pokožku.

Mandľový olej je bohatý najmä na vitamíny, minerály a nenasýtené mastné kyseliny. Používaný je najmä na starnúcu a suchú kožu so sklonmi k olupovaniu, svrbeniu a praskaniu. Jemný mandľový olej sa získava lisovaním sladkých mandlí a je bohatý na celý rad biologicky aktívnych látok. Mandľový olej sa po stáročia radí medzi najluxusnejšie kozmetické oleje.

Makadamiový olej je získavaný z makadamových orieškov je veľmi bohatý na mastné kyseliny vysokej kvality, predovšetkým kyselinu palmitovú. Makadamiový olej má veľmi silné antioxidačné účinky, zabraňuje poškodzovaniu bunkových membrán a pokožku veľmi silne vyhladzuje. Obzvlášť vhodný na suchú, popraskanú, preťažovanú a popálenú pokožku.

Masážny olej natural možno použiť priamo na masáž, prípadne ako nosný olej či pridať do kúpeľa:
  • upokojuje podráždenú detskú pokožku
  • vhodný najmä pre suchú kožu
  • tlmí prejavy lupienky, akné a ekzémov rôzneho pôvodu
  • aktívne preniká do podkožia, hydratuje a regeneruje
  • na liečbu spálenín po opaľovaní
  • nevyvoláva alergické reakcie
  • vylepšuje kvalitu vlasov

Obsah balenia: 250ml

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Máte otázku k produktu?

Spýtajte sa odborníka

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií