Reklamácia

Prosím kontaktujte nás v prípade akejkoľvek reklamácie. Snažíme sa riešiť situáciu v spolupráci s Vami čo najrýchlejšie a tak, aby sme Vám v rámci možnosti vyhoveli.

Pripravte si číslo objednávky, adresu miesta, kde treba reklamovaný tovar vyzdvihnúť a kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailovú adresu).

 

Záručná reklamácia

Reklamácie v záručnej dobe 2 roky riešime čo najrýchlejšie a dopravné náklady pri reklamácií berieme na seba. Kontaktujte nás, prosím. Reklamáciu a dopravu s ňou spojenú vyriešime k Vašej spokojnosti.

 

Expres reklamácia

Okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie expres reklamácia . Ak nám do 12:00 v pracovné dni nahlásite poškodenie alebo nefunkčnosť produktu a doručíte e-mailom fotografie poškodenia či chyby, reklamáciu riešime okamžite. V nasledujúci pracovný deň Vám doručíme zdarma nový výrobok na výmenu alebo náhradný diel.

 

Pozáručná reklamácia

Pozáručnú reklamáciu riešime rovnako rýchlo ako záručnú. Náklady pri reklamácií po záruke znáša zákazník. Niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej. Prosím kontaktujte nás, radi Vám pomôžeme.

Mgr. Erik Minárik

Infolinka 07:00 - 15:00

Mgr. Erik Minárik

Potrebujete poradiť? Napíšte nám.