Trigger point masažér

Trigger point masažér

21,50 €
17,92 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
21,50 €
17,92 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (10. 5. 2024 u vás)
Info o doručení

Trigger point masažér je účinná pomôcka na relaxačnú a regeneračnú automasáž bolestivého, stuhnutého alebo napätého svalstva.

Masažér má ergonomický tvar S, vďaka ktorému si dokážete premasírovať aj ťažko dostupné miesta na tele. Na jeho povrchu sa nachádzajú dva typy hrotov, ktoré sú určené na dôkladné premasírovanie spúšťových bodov (trigger points), napríklad na šiji, ramenách, chrbte, nohách alebo chodidlách.

Zaoblené hroty slúžia na masáž väčších plôch tela a hroty s ostrejším zakončením poskytujú intenzívnejšiu, hĺbkovú masáž svalstva. Na oboch stranách masažéra sa nachádzajú držadlá (body 3 a 7), za ktoré môžete pomôcku počas masáže pevne a pohodlne uchopiť.

Masážne body 1 a 11 sú vhodné na jemnú masáž chrbta a paží. Na reflexnú masáž chodidiel môžete použiť body 2 a 10. Body 4 a 6, ktoré sa nachádzajú v centrálnej časti masažéra, slúžia na masáž krížov a chrbta. Pre masáž šije a spodnej časti lebky sú vhodné body 8 a 9. Ostatné masážne body 3, 5 a 7 môžete použiť podľa potreby, na ktorúkoľvek časť tela.

Masažér sa dá využiť pri fyzioterapii, liečebných masážach, ale vďaka jednoduchému používaniu si masáž spúšťových bodov môžete dopriať aj sami doma.

Používanie:
Uchopte pomôcku za držadlá a masážne hroty umiestnite na boľavé miesto na tele. Môžete ju použiť priamo na pokožku alebo masírovať cez tenkú vrstvu oblečenia. Pritlačte pomôcku na telo a držte ju na mieste aspoň 10 - 30 sekúnd. Môžete striedavo zvyšovať a uvoľňovať prítlak alebo vykonávať veľmi malé krúživé pohyby. Tento proces môžete opakovať 3 - 4 x, kým neucítite uvoľnenie svalstva.

Rozmery:
Dĺžka masažéra: 68 cm
Dĺžka ramien: 34 / 40 cm

Materiál: plast

Farba: modrá

Recenzie 1

Voky
1.6.2023

Pomocník s boľavými miestami svojpomocne, odporúčam. Dostanete sa všade.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás