JELEN Hrejivý krém 250ml

JELEN Hrejivý krém 250ml

6,70 €
5,58 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
6,70 €
5,58 €bez DPH

Hrejivý krém jemne prehreje a pomáha zmierňovať bolesť, stuhnutosť alebo napätie v oblasti chrbta, ramien, nôh a rúk. Použitie hrejivého krému pred športovým výkonom alebo pred náročnou fyzickou aktivitou prehreje a pripraví svaly na záťaž.

Hlavnými zložkami hrejivého krému je kostihoj, arnika, klinček a olej z čierneho korenia. Kostihoj pomáha vyplavovať toxíny z bolestivých miest, arnika prispieva k rýchlejšiemu vstrebávaniu modrín a uvoľneniu svalstva, klinček pôsobí znecitlivujúco na presilené oblasti a olej z čierneho korenia podporuje regeneráciu kĺbov a svalov po námahe.

Jelen je certifikovaná kozmetika, ktorá obsahuje prírodné bylinné výťažky a je šetrná k pokožke. Krémy Jelen sú určené na masáž a natieranie preťažených svalov a kĺbov po náročnej fyzickej aktivite alebo športe. Vhodné na každodenné použitie pre všetkých, ktorí ocenia silu prírodných bylín pre starostlivosť o telo.

Použitie: Jemne vmasírujte na bolestivé miesta, nechajte vstrebať a pôsobiť.

Upozornenie: Nepoužívajte na pokožku tváre. Vyhýbajte sa kontaktu s očami alebo sliznicami. Nepoužívajte, ak ste alergickí na niektorú zložku krému. Po aplikácii si umyte ruky s mydlom pod prúdom teplej vody. Nevhodné pre deti do 3 rokov a tehotné ženy.

Zloženie (INCI): Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Alcohol denat., Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Benzyl Alcohol, Glyceryl Caprylate, Arnica Montana Flower Extract, Althea Officinalis Leaf Extract, Vanilyl Butyl Ether, Xanthan Gum, Brassica Campestris Oil, Capsicum Frutescens Extract, Tocopherol, Piper Nigrum Fruit Oil, Cinnamonum Camphorum Oil, Eugenia Cayophyllum Bud Oil, Melaleuca Leucadendron Oil, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid.

Objem: 250 ml

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás