Hrejivá náplasť Capsolka s kapsaicínom a aloe vera | velvesa.sk

CAPSOLKA hrejivá kapsaicínová náplasť s aloe vera 13x18cm

CAPSOLKA hrejivá kapsaicínová náplasť s aloe vera 13x18cm

2,60 €
2,17 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
2,60 €
2,17 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (28. 6. 2022 u vás)
Info o doručení

Kapsaicínová náplasť Capsolka s aloe vera je prvou pomocou pri ťažkostiach so svalstvom, kĺbmi a prejavoch reumatizmu či ischiasu. Bolestivé a preťažené partie efektívne prehrieva, pomáha ich zrelaxovať a rýchlejšie regenerovať.

Náplasť využíva priaznivé vlastnosti kapsaicínu, ktorý vyvoláva na pokožke hrejivý pocit, pôsobí preventívne proti vzniku zápalov a pomáha uľaviť od bolestí. Aloe vera dokáže problémovú oblasť tela upokojiť, má antibakteriálne účinky a hydratuje pokožku.

Náplasť sa aplikuje lokálne, priamo na pokožku. Je vyrobená z elastického materiálu a dôkladne prilieha na tele.

Použitie:
Náplasť nalepte na umytú a dôkladne osušenú pokožku a nechajte účinkovať po dobu 6 - 8 hodín. Na mieste aplikácie sa vytvorí jemné začervenanie, ktoré zmizne približne do 48 hodín. Náplasť môžete použiť znova po 12-tich hodinách.

Upozornenie:
Hrejivá náplasť nie je vhodná pre tehotné ženy a deti. Nepoužívajte na poranenú pokožku, v prípade alergie a precitlivenosti na niektoré zložky prípravku. Ak zaznamenáte silné podráždenie a neobvyklé kožné reakcie, náplasť ihneď odstráňte a kontaktujte svojho lekára.

Zloženie:
Oxid zinočnatý (nano), kolofónia, polyizoprén, olej z mäty priepornej, petrolatum, lanolín, metylsalicylát, výťažok z listov aloe vera, kapsaicín, citral

Rozmery:
13 x 18 cm

Balenie:
1 ks

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií