Tigria masť biela 19g

Tigria masť biela 19g

8,50 €
7,08 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
8,50 €
7,08 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (18. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Tigrí balzam TIGER BALM je masť vyrobená z prírodných olejov rôznych blahodárnych bylín.
Biela varianta TIGER BALM balzamu je tradičným riešením ťažkostí spojených s nachladnutím, bolesťami hlavy či bolesťami svalov a kĺbov. 

Použitie:
Tigrí balzam môžete aplikovať na bolestivé svaly, kĺby a šľachy. Pre uvoľnenie dýchacích ciest balzam natrite na hrudník a pod nosné dierky. Môžete ním potrieť spánky alebo čelo, aby zmiernil bolesť hlavy. Po uštipnutí hmyzom tigrí balzam zmierni svrbenie i bolesť.

Zloženie:
Dementolizovaný mätový olej 16%, Olej z kajeputu striedavolistého 11%, Klinčekový olej 1,5%, Gáfor, Mentol, Vazelína, Parafín

Balenie:
19,4 g v sklenenej nádobe

Recenzie 5

Geo
3.4.2024

Tá biela je veľmi dobrá. Taká, aké bývali kedysi...

0.0.0
velvesa
Szőr Gréta
17.1.2023

Nemyslela som si, že to bude také dobré, na partnerove migrénové bolesti hlavy a môj ekzém to fungovalo výborne.

0.0.0
velvesa
Martina
13.4.2022

Tigrí balzam nesklame, mám skúsenosti s takým červeným malinkým, takže som neváhala :)

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
3.11.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Lubica
2.10.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás