Hygem Plus 1000ml

Hygem Plus 1000ml

13,00 €
10,83 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
13,00 €
10,83 €bez DPH

Tekutý jednoetapový dezinfekčný prostriedok Hygem Plus sa používa na čistenie väčších plôch a povrchov rôznych typov materiálov. Prostredie a predmety zanecháva starostlivo ošetrené s jemným parfémovaním a bez väčších pachových stôp. Je tiež bezpečnou voľbou pri dezinfekcii priestorov pre ľudí s dýchacími ťažkosťami

Návod na použitie:
Pred použitím je prostriedok nutné riediť vodou, optimálne s teplotou 25°C - 30°C. 1 liter 25% roztoku pripravíte zmiešaním 1 l vody s 2,5 ml dezinfekčného prostriedku. 
Odstráňte z plochy a povrchov hrubé nečistoty a následne roztok naneste pomocou mopu alebo utierky. S použitím ochranných rukavíc môžete dezinfikovať aj menšie predmety. Masážne pomôcky alebo banky na bankovanie stačí do roztoku ponoriť, opláchnuť a nechať uschnúť. Roztok slúži aj ako rýchla dezinfekcia a dá sa aplikovať formou postreku

Oblasť použitia:
Dezinfekcia Hygem Plus je biocídny prípravok, ktorý pomáha v udržiavaní sterilnej čistoty v prostrediach, kde sa koncentruje väčší počet ľudí - vo wellness, masážnych salónoch, kúpeľoch, zdravotníckych inštitúciách a komunálnej hygiene. Čistiť ním môžete pochrómované a smaltované povrchy, plast a plexisklo, mäkčené PVC, linoleum aj antistatické podlahy. Ošetrované materiály nepoškodzuje ani pri pravidelnom používaní. 

Zloženie:
Účinné látky na 100 g výrobku:
kvartérne amóniové zlúčeniny, C12-16-alkyl (benzyl) dimetylamóniumchloridy: 6 g / 100g 
didecyl (dimetyl) amónium - chlorid: 6 g / 100 g 
propan-2-ol: 4 g / 100g 
poly (hexametylenbikyanoguanid - hexametylen diamin) hydrochlorid: 2,4 g / 100g 
5% - 15% katiónové povrchovo aktívne látky 
< 5% neiónové povrchovo aktívne látky 
< 5% trinátrium - nitrilotri (acetát) 
konzervačná látka: bronopol 
parfum HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, D-LIMONENE

Upozornenie:
Prípravok je určený pre profesionálne použitie. Neaplikujte na vodeodolné materiály a prírodnú gumu. Pri kontakte so sliznicou a kožou môže spôsobiť poleptanie alebo alergickú reakciu. Zostatkové množstvo prostriedku zlikvidujte podľa platných právnych predpisov.

Balenie:
1 l v plastovej fľaši

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás