Eureko Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55 | velvesa.sk

Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55

Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55
Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55
Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55
Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55
Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55

Parafínový kúpeľ s výpustným ventilom PL 55

2 580,00 €
2 150,00 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
2 580,00 €
2 150,00 €bez DPH

Technologicky vyspelé zariadenie, je primárne určené pre ohrev parafínu. Unikátne svojím veľkým objemom, ktorý ho predurčuje do kapacitne väčších prevádzok poskytujúcich parafínové procedúry
Dá sa použiť aj pre ohrev fangoparafínu alebo balneologickej rašeliny.

Je vyrobené z chrómniklovej (nerezovej) ocele s použitím najmodernejšej elektroniky a technológie pre ohrev. Prevádzka je tým pádom efektívna a ekonomicky úsporná.
Spoľahnúť sa môžete na dlhú životnosť prístroja.

Podstavec slúži pre lepšiu mobilitu, bezpečnosť a ľahkú manipuláciu v priestoroch. Kolieska na podstavci majú bezpečnostné (aretačné) prvky pre zaistenie polohy.
Prevádzku vám uľahčí aj výpustný ventil na parafín/vodu. 

Ako obsluhovať parafínový kúpeľ PL 55?
1. Pred prvým použitím je nutné zariadenie umyť vodou a prostriedkom určeným na ošetrovanie nerezových materiálov.
2. Po umytí odnímte plastovú zátku a nalejte do vnútorného priestoru destilovanú vodu (približne 10 l). Hladina musí dosiahnuť minimálnu hranicu 3 cm od okraja lievika.
3. Naplňte vaňu zmesou parafínu a parafínového oleja.
4. Zapnite hlavný vypínač.
5. Prostredníctvom regulátora nastavte teplotu na hodnotu, ktorú potrebujete.

Technické parametre: 
Materiál: nerez (chrómniklová oceľ)
Model: PL 55
Regulátor (on-off): digitálny
Pripojenie do siete: 230 V
Výkon: 1400 W
Výpustný ventil: áno (voda/parafín)
Vonkajšie rozmery: 79,2 x 70,3 x 90 cm
Objem pre parafínový kúpeľ: 55 l
Váha zariadenia: približne 43 kg

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií