RockTape pre citlivú pokožku 5cm x 5m

RockTape pre citlivú pokožku 5cm x 5m

14,95 €
12,46 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
14,95 €
12,46 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (23. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Kineziologický tejp RockTape z bavlny a nylonu. Vďaka nižšiemu obsahu lepidla je vhodný aj pre ľudí s citlivou pokožkou, deti či tehotné ženy.

Dobre drží a dokonale priľne k pokožke. Dá sa roztiahnuť až na 180% svojej dĺžky, čím poskytuje úplnú voľnosť pohybovému aparátu. Stimuluje krvný obeh a zníži tlak na podkožie, čím účinne zmierni bolesti a urýchľuje hojenie opuchov či modrín po športe, úraze alebo namáhavej fyzickej aktivite.

Kineziologický tejp je vodeodolný a vhodný na dlhodobé nosenie.

Rozmer: 5 cm x 5 m
Materiál: 97% bavlna, 3% nylon

Recenzie 1

Lenka N
3.12.2023

Absolútne neodporúčam, syn má aj 6 dní po odlepení tejpu reakciu, červené brucho.....to, že odliepanie bola fakt nočná mora snáď ani písať nemusím, fakt som toto nečakala od sensitive tejpu

Zobraziť odpoveď Skryť odpoveď

Dobrý deň, každá pokožka je iná a pri takých citlivých miestach ako je brucho môžu nastať neočakávané reakcie. Pre šetrné odliepanie tejpu sa odporúča špeciálny odstraňovač tejpu, navlhčenie tejpu teplou vodou, prípadne odliepanie vo vani alebo pod sprchou alebo použitie akéhokoľvek oleja, ktorým sa tejp potrie a po chvíli šetrne odlepí.

5.12.2023
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás