Hrejivá relaxačná náplasť FIXAplast WARM s kapsaicínom | velvesa.sk

FIXAplast® hrejivá relaxačná náplasť 12x16cm

FIXAplast® hrejivá relaxačná náplasť 12x16cm
FIXAplast® hrejivá relaxačná náplasť 12x16cm

FIXAplast® hrejivá relaxačná náplasť 12x16cm

2,60 €
od 1,60 €
1,33 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
2,60 €
od 1,60 €
1,33 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (6. 12. 2022 u vás)
Info o doručení

Náplasť FIXAplast WARM s hrejivým účinkom a osviežujúcou vôňou. Používa sa na regeneráciu a uvoľnenie bolestí preťaženého svalstva, kĺbov, alebo po úraze. Je efektívna aj pri prejavoch reumatizmu či ischiasu.

Hlavnou zložkou náplaste je kapsaicín, ktorý lokálne pokožku zahrieva, má protizápalové účinky a uľavuje od bolesti. Náplasť je vyrobená z priedušného a elastického materiálu. Dá sa jednoducho aplikovať priamo na telo, dokonale prilieha a je ohľaduplná k pokožke.

Použitie:
Hrejivú náplasť aplikujte na umytú a dôkladne osušenú pokožku a nechajte pôsobiť po dobu 6 - 8 hodín. Na mieste použitia sa prirodzene vytvorí jemné začervenanie, ktoré zmizne približne v priebehu 48 hodín. Náplasť sa dá opakovane použiť po 12-tich hodinách.

Upozornenie:
Náplasť nepoužívajte na poranenú pokožku, v prípade alergie alebo precitlivenosti na niektoré zložky produktu. Nie je vhodná pre tehotné ženy a deti. Ak zaznamenáte silnejšie podráždenie alebo neobvyklé kožné reakcie, náplasť okamžite odstráňte a kontaktujte svojho lekára.

Zloženie:
Extrakt z červených papričiek, lanolín, patrolát, gáfor, metylsalicylát, mentol, oxid zinočnatý, kolofónium, gumový latex

Rozmery:
12 x 16 cm

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií