Detoxikačné náplasti ACE - 8ks | velvesa.sk

ACE Detoxikačné náplasti/vankúšiky 8ks

ACE Detoxikačné náplasti/vankúšiky 8ks

6,00 €
5,00 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
6,00 €
5,00 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (6. 12. 2021 u vás)
Info o doručení

ACE detoxikačné náplasti pohlcujú škodlivé látky z tela aplikáciou na chodidlá. Cez pokožku sú tak odstraňované toxíny z tela a náplasti majú tiež stimulačný účinok na akupresúrne reflexné zóny. Je možné aplikovať ich aj na iné bolestivé a opuchnuté miesta tela, najlepšie zároveň s aplikáciou na chodidlá.
 
Vyznačujú sa vysokou efektivitou s obsahom kvalitného dubového drevného octu. Náplasť obsahuje len prírodné zložky vysokej kvality. Verejnosť ich obľubuje pre ich overené účinky a prístupnú cenu.

Výrobca je najväčším výrobcom náplastí z drevného octu v Číne a jediným štátom uznaným výrobcom tohto výrobku v celej Číne. Podlieha pravidelným kontrolám a je držiteľom troch patentov na technológie prípravy a spracovania drevného octu pre medicínske účely. Tento produkt má CE a FDA certifikáciu, ako aj mnoho iných svetových certifikátov.

Zloženie: čistý extrakt dubového drevného octu, dextrín (z kukuričných zŕn), turmalín (minerál), rastlinná vláknina, vitamín C, chitosan (z ulít kôrovcov)

Extrakt dubového drevného octu má silný detoxikačný účinok.
Dextrín - vyrába sa z polysacharidov, v našom prípade z kukuričných zŕn. Pôsobí tak že absorbuje do seba rôzne škodlivé látky a tým detoxikuje organizmus.
Turmalín je minerál, ktorý vyžaruje záporné ióny a mierne elektrické pole a pôsobí tak priaznivo a regeneračne na organizmus.
Chitosan je polysacharid, vyrába sa z ulít kôrovcov. Má schopnosť na seba viazať ťažké kovy a iné látky a pôsobí tak detoxikačne na organizmus.
Rastlinná vláknina má tiež absorpčné vlastnosti, tým napomáha pri detoxikácii.
Vitamín C (kyselina askorbová) je najdôležitejší vitamín v ľudskej výžive. Má silné antioxidačné a konzervačné účinky. Pôsobí protizápalovo antibakteriálne urýchľuje hojivé procesy v tele a má dôležitú úlohu vo všetkých fyziologických dejoch.

Účinky náplastí:
  • odstraňujú škodlivé látky z ľudského organizmu
  • zlepšujú cirkuláciu krvi
  • zlepšujú spánok
  • urýchľujú metabolizmus
  • pomáhajú pri chronických dýchacích problémoch a astme
  • posilňujú imunitný systém
  • uvoľňujú svalstvo a znižujú bolesť
  • znižujú únavu
  • zvyšujú fyzickú energiu
  • zmierňujú opuchy

Použitie: Tradičná a najúčinnejšia detoxikácia týmito náplasťami sa dosiahne aplikáciou na chodidlá. Ideálne je nalepiť náplasti v noci. Počas spánku je telo v pokoji a na vankúšik náplasti sa nevytvára tlak, pri ktorom by mohol prasknúť. Pri používaní náplastí na iné časti tela sa pre dosiahnutie maximálneho detoxikačného účinku odporúča súčasné použitie náplastí aj na príslušné reflexné body chodidiel nôh. Vankúšiky náplastí musia byť v stálom styku s telom, celou svojou plochou, inak sa ich účinnosť znižuje.

Odporúčaná dĺžka používania je individuálna (väčšinou 2 – 30 dní, každý deň novú náplasť). Detoxikáciu na danom mieste môžete ukončiť, keď sa zmení farba a zápach náplasti. Náplasti by mali byť výrazne čistejšie a s miernejším zápachom ako pri prvom použití.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií