Shiatsu masážny vankúš Beurer MG 135 40x40cm | velvesa.sk

Shiatsu masážny vankúš MG 135

Shiatsu masážny vankúš MG 135

74,99 €
62,49 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
74,99 €
62,49 €bez DPH

Shiatsu vankúš Beurer MG 135 je elektronický masážny prístroj určený na relaxačnú a regeneračnú masáž chrbta, krku, ramien aj nôh.
Vnútri má zabudované dve dvojice masážnych hlavíc, ktoré súčasne rotujú v smere a protismere hodinových ručičiek a tým simulujú tradičnú čínsku masážnu techniku shiatsu.

Vankúš účinne stimuluje lymfatický systém, krvný obeh a poskytuje úľavu pri namáhanom či stuhnutom svalstve šije, rúk, krížov alebo stehien. Počas masáže môžete využiť funkciu infračerveného svetla a tepla, ktoré zvyšujú komfort a podporujú účinky masírovania.
Shiatsu masážny vankúš zaručuje dokonalý odpočinok a uvoľnenie. Jeho ovládenie je nenáročné, takže ho môžete využívať aj sami doma.

Poťah vankúša sa dá vyzliecť a prať v práčke (do 30°C).

Použitie:
Pomocou sieťového kábla zapoje masážny vankúš do zásuvky a potom ho umiestnite pod časť tela, ktorú chcete masírovať. Vankúš zapnete pomocou tlačidla, následne ucítite rotáciu hlavíc.
Pre zmenu smeru rotácie hlavíc stlačte rovnaké tlačidlo. Aby ste spustili funkciu infračerveného svetla a tepla, stlačte druhé tlačidlo. Ak chcete vankúš vypnúť, stlačte a podržte vypínač.
Odporúčaná dĺžka masáže je 15 minút, po tomto čase sa prístroj automaticky sám vypne. Ak v masáži chcete pokračovať, môžete prístroj znova zapnúť.

Parametre:
Rozmer: 40 x 40 x 10 cm (výška x šírka x hrúbka)
Hmotnosť: 1,8 kg
Výkon: 18 W
Farba poťahu: sivá

Balenie:
Shiatsu masážny vankúš
Sieťový napájací kábel
Odnímateľný poťah

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií