Set korkových pomôcok pre automasáž
Zakúpením služby garantujeme, že náklady na dopravu pri vrátení tovaru k nám platíme my. Chcete vrátiť tovar, s ktorým bola táto služba zakúpená? Dopravné náklady pri vrátení tovaru v zákonnej lehote do 14 dní od jeho kúpy a v prípade záručnej reklamácie zaplatíme my.
Sada pomôcok určených na automasáž a cvičenie v pohodlí domova, v telocvični alebo v práci či na cestách. Pomôcky sú vyrobené z prírodného korku, ktorý je pevný, príjemný na dotyk a zároveň ľahký, čo umožňuje aj pohodlnú prepravu.
Balenie obsahuje tri pomôcky rôzneho tvaru slúžiace na komplexnú fasciálnu masáž celého tela, ktorá pomáha uvoľniť napätie a bolesť v problematických oblastiach:
- Korková loptička je vhodná na masáž spúšťových bodov alebo uvoľnenie stuhnutých fascií na chrbte, ramenách či prsných svaloch, ale aj na sedacích svaloch a lýtkach.
- Korková dvojguľa zabezpečí intenzívnejšiu masáž väčších oblastí tela, ako sú chrbtové svalstvo, boky, stehná, ale vhodná je aj na krčnú chrbticu.
- Korkový valček poslúži na celotelovú fasciálnu masáž, ideálny je na chodidlá, lýtka, stehná, na predlaktia i chrbticu.
Použitie: Pred masážou a cvičením je vhodné zahriať svalstvo ľahkým strečingom. Vyberte si správny tvar pomôcky v závislosti od požadovanej partie tela, ktorú môžete masírovať buď tlakom ruky na pomôcku alebo váhou vlastného tela v rôznych polohách v sede, stoji aj ľahu.
- Na uvoľnenie spúšťových bodov si ľahnite na zem s podložkou , prípadne sa oprite o stenu a položte si pomôcku pod problematickú časť tela. Bod masírujte jemným kruživým pohybom alebo statickým tlakom po dobu niekoľkých sekúnd.
- Pre aktívnu masáž si vybranú pomôcku položte pod ošetrovanú oblasť a masírujte rolovaním pozdĺž svalovej partie. Pri automasáži či cvičení sa pohybujte kontrolovane, plynulo a dýchajte zhlboka.
V balení nájdete:
- Loptička s priemerom 5,5 cm
- Dvojguľa s priemerom 8 cm a dĺžkou 16 cm
- Mini valček s priemerom 5 cm a dĺžkou 15 cm
- Pomôcky sú zabalené v praktickom bavlnenom vrecku.
Materiál: Prírodný korok
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás