Akupresúrna podložka čierno-šedá 110x43cm

Akupresúrna podložka čierno-šedá 110x43cm
Akupresúrna podložka čierno-šedá 110x43cm
Akupresúrna podložka čierno-šedá 110x43cm
Akupresúrna podložka čierno-šedá 110x43cm
Akupresúrna podložka čierno-šedá 110x43cm

Akupresúrna podložka čierno-šedá 110x43cm

39,90 €
35,91 €
29,93 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
39,90 €
35,91 €
29,93 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (10. 12. 2024 u vás)
Info o doručení

Akupresúrna podložka a vankúšik v tvare polvalca sú pomôcky určené na reflexnú masáž celého tela. Používanie pomôcok pre akupresúrnu masáž je vhodné pre ľudí, ktorí trpia rôznymi bolesťami, pocitmi svalového napätia, problémami so zaspávaním alebo pre tých, ktorí sa chcú zrelaxovať po náročnom dni.

Pravidelná akupresúrna masáž zmierňuje svalové napätie, bolesti chrbta, uvoľňuje stuhnutosť šije a pomáha pri bolestiach hlavy. Okrem toho priaznivo pôsobí proti stresu, podporuje psychické uvoľnenie a relaxáciu, zlepšuje kvalitu spánku. Hroty na podložke a vankúšiku podporujú hĺbkové prekrvenie pokožky, čím dochádza k jej spevneniu, prípadne k zmierneniu celulitídy.

Podložka a polvalec sú vyrobené zo 100% bavlny a majú penovú výplň. Látka z bavlny je príjemná pre pokožku a penová výplň sa ľahko prispôsobí tvaru tela.

Hroty sú vyrobené z hypoalergénneho ABS materiálu a majú vysoký stupeň ostrosti. Sú rozmiestnené po celej podložke, aby stimulovali čo najviac akupresúrnych bodov.

Použitie akupresúrnej sady je jednoduché. Podložku s polvalcom môžete používať doma alebo aj v práci. Súčasťou sady je praktický vak, ktorý umožní pohodlný prenos pomôcok.

Použitie: Podložka sa dá využiť na sedenie, ležanie i státie. Pri každom spôsobe hroty vytvoria dostatočný tlak na požadovanú oblasť. Vďaka dĺžke 110 cm podložku môžete využívať na komplexnú akupresúrnu masáž chrbta, sedacieho svalstva, bedier, zadnej strany stehien, lýtok a paží súčasne. Polvalec je určený primárne na masáž krku a šije, ale je možné ho použiť aj na masáž chodidiel.

Akupresúrnu podložku s polvalcom môžete rozprestrieť na podlahu, matrac, alebo na kreslo. Na podložke sa odporúča ležať alebo sedieť bez oblečenia, alebo iba v tenkej vrstve odevu. Akupresúrna sada je vhodná na každodenné použitie a podľa potreby môžete na nej zotrvať po dobu 20 - 40 minút. Pre začiatočníkov sa odporúča začať na 10 minútach denne a postupne tento čas predlžovať.

Parametre podložky:
Rozmery: 110 x 43 x 2 cm (dĺžka x šírka x hrúbka)
Materiál: 100 % bavlna, penová výplň a antialergický ABS materiál
Počet roziet: 315
Počet hrotov na rozete: 42
Počet akupresúrnych bodov: 13 230

Parametre polvalca:
Rozmery: 37 x 15 x 10 cm (dĺžka x šírka x hrúbka)
Materiál: 100 % bavlna, penová výplň a antialergický ABS materiál
Počet roziet: 45
Počet hrotov na rozete: 42
Počet akupresúrnych bodov: 1890

Rozmery vaku:
Dĺžka: 43 cm
Šírka: 24 cm

Farba: čierno - šedá

Recenzie 1

Miroslav
6.6.2024

Chodím kvôli zraneniu chrbta na fyzio a kúpil som si presne túto. Dorazila dnes a potom, čo som si navykol na ten tlak a po cca 20 minútach sa postavil, chrbát som mal ako po hodine masáže.... Neskutočná pomôcka.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás