TAVON pasta na starostlivosť o zranenia 300ml

TAVON pasta na starostlivosť o zranenia 300ml

18,99 €
15,83 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
18,99 €
15,83 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (29. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Pasta TAVON založená na prírodnej báze pre ošetrenie zranení, modrín, opuchov a starostlivosť o namáhané svalstvo. Pastu je vhodné aplikovať po športe a namáhavej fyzickej aktivite.

Hlavnou zložkou pasty je extrakt z mumia (prírodná živica bohatá na aminokyseliny, minerály a humínové kyseliny, ktorá zmierňuje zápaly a urýchľuje regeneráciu), obsahuje tiež zelený íl, esenciálne oleje z levandule, rozmarínu, extrakty z nechtíka, pagaštanu konského, arniky, kostihoja a aktívne uhlie.

Pasta má protizápalový účinok, detoxikuje, stimuluje cirkuláciu krvi, zmierňuje začervenanie a podráždenie. Obsahuje látky, ktoré urýchľuje hojenie a tlmí bolesti. Pokožku zmäkčuje, hydratuje a zanechá v zdravom stave.

Mentol paste dodáva osviežujúcu vôňu a po aplikácii zanecháva príjemný a uvoľňujúci chladivý efekt.

K paste je pribalená drevená špachtľa, pomocou ktorej ju môžete jednoducho aplikovať na postihnutú oblasť.

Použitie: Pomocou špachtle naneste na pokožku tenkú, asi 2-3 mm vrstvu pasty. Ošetrovanú oblasť následne prekryte plastovou fóliou pre lepší účinok pasty, a aby ste nezašpinili okolie. Pastu nechajte účinkovať minimálne 2 hodiny, pre efektívny výsledok ju môžete nechať účinkovať cez noc. Následne pastu zmyte čistou vodou.
Po odstránení pasty počkajte aspoň 8 hodín, kým ju budete opäť aplikovať. Proces opakujte podľa potreby.

Skladovanie: Pastu skladujte v suchom a tmavom priestore s izbovou až chladnou teplotou.

Upozornenie: Pastu neaplikujte na poškodenú pokožku a do blízkostí očí, nosa a slizníc. Produkt nepoužívajte, ak ste alergický na niektoré jeho zložky. Uchovávajte mimo dosah detí.

Zloženie: Illite, Aqua, Kaolin, Propylene Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Montmorillonite, Carbon, Cetearyl Alcohol, Symphytum Officinale Root Extract, Arnica Montana Flower Extract, Mumio Asphaltum Punjabianum Extract, Aesculus Hippocastanum Flower Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Glyceryl Stearate SE, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Flower Oil, Ceteareth-25, Phenoxyethanol, Menthol, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Linalool, Limonene, Geraniol

Objem: 300 ml

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás