Vibračná pištoľ, 3 úrovne vibrácií, 7 nádstavcov | velvesa.sk

Vibračná pištoľ NOVA

Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA
Vibračná pištoľ NOVA

Vibračná pištoľ NOVA

139,00 €
125,10 €
104,25 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
139,00 €
125,10 €
104,25 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (26. 10. 2021 u vás)
Info o doručení

3 úrovne vibrácie pre relax a zdravie

Masáž vibračnou pištoľou prekrví svaly a pripraví ich na výkon. Prvá úroveň 1800 impulzov za minútu je ideálna na rozohriatie pred výkonom alebo pred klasickou masážou. Zvýši prietok krvi svalstvom a aktivuje ho. Druhá úroveň 2400 impulzov je určená pre unavené a stiahnuté svaly a fascie. Je vhodná po športovom výkone a v prípade svalovej únavy a stuhnutosti zo sedavého spôsobu života a nesprávnych pohybových návykov. Masážna pištoľ uvoľní celý myofaciálny systém, uľaví od bolesti pri unavených aj stuhnutých svaloch a fasciách. Svalstvo sa rýchlejšie regeneruje.
Masáž do hĺbky svalov zaručuje tretí stupeň vibrácie – až 2900 impulzov. Účinok je podobný klasickej masáži, len oveľa rýchlejší. Svalstvo je dobre prekrvené, lymfatický systém lepšie pracuje. Pri pravidelnej masáži môžete vďaka lepšiemu prekrveniu a vyživeniu dosiahnuť celkové spevnenie svalstva, redukciu tukového tkaniva a podporiť svoju imunitu.

“

Výkonný a tichý

Amplitúda až 12mm a vibrácia do svalu až 80mm pri frekvencii až 2900 pulzov za minútu. Výkonný, ale tichý (<45 dB) vibračný masážny prístroj, ktorý dokáže na jedno nabitie batérie masírovať 20 minút denne až 27 dní po sebe (úroveň vibrácie 1). Batéria sa plne nabije už za 2,5 hodiny. Prístroj je schopný výkonu aj v extrémnych podmienkach pri -20°C alebo 60°C. Výkonný brushless motor poháňaný 18650 Lithium-iónovou batériou s ochranou proti skratu, prebitiu a nadmernému vybíjaniu so stratou menej ako 20% kapacity na 500 nabíjacích cyklov.

“

Inovatívne príslušenstvo

Sedem masážnych hlavíc pre cielenú masáž na každej časti tela.

  1. Vidlica pre masáž po pri stavcoch
  2. Projektil pre detailnú masáž dlaní a chodidiel
  3. Krúžok pre väčšie svalové partie (chrbát, krk, paže, stehná, lýtka)
  4. Odpružená hlavica pre jemnejšiu masáž menších svalov a detailov (chrbát, krk, ramená a paže)
  5. Guľatá hlavica pre masáž objemnejších svalových partií (stehná, zadok, chrbát, trapézy)
  6. Lopatka pre dôkladnú masáž väčších svalových skupín (zadok, okolie bedrového kĺbu, stehno)
  7. Oblúk pre problémové partie s vyšším podielom tuku (brucho, zadok, boky, paže)

Pri masáži vibračnou pištoľou sa občas nechtiac dotkneme aj výbežkov stavcov alebo kostí. Tieto údery môžu byť nepríjemné alebo až bolestivé, preto sú masážne hlavice prístroja vybavené mäkkými gumovými koncovkami.

“

Praktické balenie

Vibračná pištoľ je uložená v nylonovom puzdre spolu so všetkým príslušenstvom. Každá masážna hlavica, telo pištole s batériou a nabíjačka majú v puzdre svoje miesto. Nylonové puzdro je praktické, ľahké, ale pevné, jednoducho sa čistí a chráni vibračnú pištoľ a doplnky pred prachom, znečistením a poškodením. Puzdro je vybavené popruhom - uškom pre jednoduché prenášanie.

“

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií