Suchá anticelulitídna masážna kefka

Suchá anticelulitídna masážna kefka

4,50 €
3,75 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4,50 €
3,75 €bez DPH

Kefka na suchú masáž je vyrobená z bukového dreva a má stredne tvrdé štetiny, ktoré zabezpečujú pohodlie pri používaní. Je vhodná na masáž celého tela, najčastejšie sa používa na starostlivosť o problematické partie ako sú stehná, zadok a brucho.

Masáž kefkou pomáha redukovať celulitídu, odstraňovať odumretú kožu, prekrviť pokožku a stimulovať lymfatický systém. Po masáži sa v pokožke otvoria póry, následkom čoho do nej lepšie preniknú kozmetické prípravky a je zvýšená ich účinnosť.

Masážna kefka zabezpečuje jemný peelingový efekt na odumreté bunky na povrchu kože. Vďaka tomu bude pokožka pri pravidelnom používaní suchej kefky pevnejšia, pružnejšia a mladšia. Pre dosiahnutie viditeľných výsledkov sa odporúča kefku používať 3 - 4 krát týždenne.

Anticelulitídna kefka je vhodná na suché aj mokré použitie. Suchá masáž pokožku prekrví a pripraví na ďalšie kozmetické ošetrenie. Mokrú masáž je možné prevádzať pri sprchovaní alebo kúpeli, čím je podporené rýchlejšie odplavovanie toxínov z pokožky.

Použitie: Pri masáži postupujte od chodidiel až po vrchnú časť tela. Ruky a nohy masírujte kĺzavým spôsobom. Stehná, brucho a zadok masírujte krúživými pohybmi. Tlak masážnej kefky prispôsobte konkrétnej časti tela.

Starostlivosť o anticelulitídnu kefku: Raz týždenne sa odporúča masážnu kefku umyť mydlom pod tečúcou vodou a následne nechať prirodzene vyschnúť štetinami nadol. Kefku nie je vhodné sušiť na radiátore.

Rozmery: 12,5 x 6,5 cm

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás