Ohrievač na lávové kamene Caldera Professional 6l | velvesa.sk

CALDERA Ohrievač lávových kameňov 6l

CALDERA Ohrievač lávových kameňov 6l
CALDERA Ohrievač lávových kameňov 6l
CALDERA Ohrievač lávových kameňov 6l
CALDERA Ohrievač lávových kameňov 6l

CALDERA Ohrievač lávových kameňov 6l

230,00 €
191,67 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
230,00 €
191,67 €bez DPH

Elegantný dizajnový ohrievač lávových kameňov Caldera Professional, ktorý sa hodí do každého moderného masážneho a kozmetického salónu.
Vonkajšia vrstva ohrievača sa neprehrieva a zaisťuje bezpečnú manipuláciu s prístrojom. Vnútri má ohrievač hliníkovú nádobu s objemom 6 l s nepriľnavým povrchom. Je odolná a jednoducho sa čistí. V nej sa nachádza odnímateľná silikónová vložka s priehradkami, ktorá chráni steny nádoby pred poškodením, nepríjemným hlukom pri manipulácii s kameňmi a poskytuje prehľadné usporiadanie masážnych lávových kameňov v prístroji. Nádobu je možné prekryť sklenenou tesniacou pokrievkou.

Ohrievač Caldera zaisťuje rýchle a efektívne nahrievanie lávových kameňov. Zabudovaný termostat kontroluje teplotu, ktorú je možné nastaviť od 30 - 90°C pomocou otočného kolieska.
Prístroj disponuje praktickým bezdrôtovým napájaním. Jednoducho sa odníma od elektrickej základne, je prenosný a k dispozícii tam, kde ho práve potrebujete.

Použitie:
Do silikónovej podložky vložte lávové kamene. Následne nádobu ohrievača napustite vodou po vyznačenú rysku na stene nádoby. Prikryte ohrievač pokrievkou a pomocou otočného kolieska nastavte teplotu ohrevu. Optimálna teplota na zohriatie kameňov je okolo 60°C. Zapnutím prístroja sa súčasne rozsvietia LED svetelné indikátory nad symbolmi Zapnúť/Vypnúť a Ohrev. Po dosiahnutí požadovanej teploty sa svetlo nad symbolom Ohrev zhasne a kamene sú pripravené na masáž.

Parametre:
Rozmery: 34 x 34 x 20 cm (dĺžka x šírka x výška)
Objem: 6 l
Hmotnosť: 2,9 kg
Pripojenie do siete: 220 - 240 V
Výkon: 1000 W

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií