Drevený šetrič palca Lipt®

Drevený šetrič palca Lipt®

6,50 €
5,42 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
6,50 €
5,42 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (10. 12. 2024 u vás)
Info o doručení

Masážna pomôcka z bukového dreva s plastovou špičkou určená na ošetrenie spúšťových bodov a bodovú hĺbkovú masáž, ktorá šetrí palec maséra a pomáha predísť únavovým zraneniam.

Tvar T podporuje pevný úchop s možnosťou prenášania tlaku už od chrbta a ramena maséra. Šetrič palca umožňuje masírovať tkanivo do hĺbky a uvoľňovať spúšťové body s menším tlakom na citlivé kĺby a väzivo palca a zápästia maséra. Plastová násadka zjemňuje tlak v mieste pôsobenia a rozkladá ho podobne, ako by na spúšťový bod pôsobili palce maséra.

Použitie:
Najlepšie výsledky dosiahnete pri masáži bez použitia masážnych prostriedkov. Priložte zaoblenú špičku na bolestivé miesto v svale, uchopte bezpečne a pohodlne rukoväť a zatláčajte na trigger point v rôznych uhloch 10-30 sekúnd. Spolupracujte s klientom pri určení správneho tlaku a dozrite, aby ošetrovaný človek zhlboka dýchal. Môžete zintenzívňovať a uvoľňovať tlak alebo jemne pohybovať pomôckou do strán alebo do kruhu zhruba do oblasti veľkosti mince.

Pri použití masážneho prostriedku fixujte špičku druhou rukou, aby ste zaistili, že ostáva na správnom mieste. Môžete ošetrované miesto najprv odmastiť alebo vysušiť papierovou utierkou alebo uterákom.

Rozmery:
Dĺžka: 14 cm
Šírka: 2,8 cm
Výška výčnelku s plastovou špičkou: 10 cm

Materiál: bukové drevo, plast

Recenzie 2

Jana
7.12.2023

Som spokojná, nahrádzam svoje artrotické kĺby, odporúčam

0.0.0
velvesa
Lia
25.11.2023

Je ok, je užitočný, ale základom zostáva ľudská ruka!

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás