Elektrické masážne lehátko jednodielne | velvesa.sk

Elektrické lehátko KERY FACE E1

Elektrické lehátko KERY FACE E1
Elektrické lehátko KERY FACE E1
Elektrické lehátko KERY FACE E1
Elektrické lehátko KERY FACE E1
Elektrické lehátko KERY FACE E1
Elektrické lehátko KERY FACE E1
Elektrické lehátko KERY FACE E1

Elektrické lehátko KERY FACE E1

948,00 €
790,00 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
948,00 €
790,00 €bez DPH

Jednodielne tvarované masérske lehátko s podhlavníkom vybavené motorom na ovládanie výšky od 53 do 83 cm s ručným ovládačom.

Pohodlne čalúnená hlavová opierka s výrezom na tvár je spojená s opierkou pre ruky a lakte. Pri nastavovaní sklonu hlavovej opierky sa teda súčasne nastavuje aj sklon opierky rúk. Rozsah pohybu opierok do 25° smerom nadol a 30° smerom nahor sa ovláda pneumatickou páčkou.

Masážne lehátko je vybavené 4 sklopnými kolieskami pre ľahšiu manipuláciu a prevoz. Kolieska sa po dvojiciach dajú jednoducho sklopiť v prípade potreby presunu lehátka.

Stabilná konštrukcia bielej farby je doplnená odolným bielym čalúnením z umelej kože (PU), ktoré je pohodlné ľahko sa čistí.

Technické parametre:
Nosnosť: 175 kg
Nastaviteľná výška: 53 - 83 cm
Dĺžka lehátka vrátane hlavovej opierky: 185 cm
Dĺžka hlavovej opierky: 30 cm
Dĺžka časti na ležanie: 151 cm
Šírka lehátka v najširšej časti: 70 cm
Rozsah pohybu hlavovej (a zároveň lakťovej) opierky: do 30° smerom hore a do 25° smerom dole
Kolieska: áno
Farba konštrukcie: biela
Farba čalúnenia: biela
Hmotnosť lehátka: 57,5 kg

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií