Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA

Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA
Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA
Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA
Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA
Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA
Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA
Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA

Elektrické lehátko PLUTO - E2 SPA

1 499,00 €
1 249,17 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 499,00 €
1 249,17 €bez DPH

Wellness elektrické lehátko prináša vysoký komfort do kozmetického salónu, SPA a wellness zariadenia

Elektrické lehátko PLUTO SPA E2 má už na prvý pohľad jedinečný dizajn s elegantnými čistými líniami. Technická časť lehátka je schovaná do stĺpika s povrchom imitujúcim tmavé drevo

Dva motory ovládajú nastavenie výšky lehátka a sklon chrbtovej opierky prostredníctvom diaľkového ručného ovládača. Chrbtová opierka sa dá napolohovať až do 70°. Skutočné pohodlie pre klienta predstavuje šírka lehátka až 74 cm

Lehátko je komfortné, čalúnené PU kožou, ktorá je odolná, príjemná na dotyk a ľahko sa udržiava v hygienickej čistote. Chrbtová časť lehátka má otvor na tvár krytý zátkou, takže tento elektrický stôl je vhodný aj pre masáž alebo kozmetiku. Pod nožnou časťou je schovaný držiak na plachtu alebo uterák vo farbe konštrukcie.

Technické parametre:
Nosnosť: 175 kg
Nastaviteľná výška: 65,5 – 90,5 cm
Dĺžka lehátka: 199 cm
Šírka lehátka: 74 cm
Rozsah pohybu opierky chrbta: do 70° smerom hore
Farba konštrukcie: imitácia tmavého dreva
Farba čalúnenia: biela
Hrúbka čalúnenia: 10 cm
Hmotnosť lehátka: 83 kg

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás