Fitlopta Lipt 65cm

Fitlopta Lipt 65cm

3,57 €
2,90 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Fitlopta je pomôcka, ktorá poskytuje mnohostrannú činnosť k upevneniu Vašeho zdravia a aj k relaxácii. Cvičenie s fitloptou znižuje napätie organizmu, posilňuje brušné a chrbtové svalstvo a aktivuje kĺby. Môžete ju využiť aj ako alternatívu sedacieho nábytku.
- fitlopta má príjemný, protišmykový povrch
- je vyrobená z nepraskavého materiálu - nepraskne pri vniknutí tenkých špicatých predmetov ale pomaly uniká vzduch, čím Vás chráni pred úrazom. U nekvalitných lôpt sa Vám môže ľahko stať že sa poraníte. Ak narazíte na ostrejší predmet, bežná lopta môže ľahko prasknúť ako nafukovací balónik. U našich fitlôpt sa Vám to nestane.
- nosnosť až 150kg

Fitlopty využívame na:
Cvičenie: všetky úrovne kondičného cvičenia - program zvyšuje pružnosť tela, zlepšuje jeho držanie, posilňuje svaly, zlepšuje kondíciu, zoštíhľuje a formuje postavu.
Rehabilitácia: vhodná po úrazoch chrbtice, kolien, členkov.
Dynamický sed: posilňuje brušné a chrbtové svaly, odľahčuje platničky a stavce, zlepšuje postoj tela, prevencia poškodenia chrbtice.
Odbúranie stresu: pohojdávanie sa na fitlopte, prevaľovanie sa na brucho a chrbát, naťahuje a uvoľňuje.
Aktívna hračka pre deti: núti ich k aktívnemu sedeniu - chráni pred poškodením chrbtice.

Akú veľkosť FITLOPTY zvoliť?
Odmerajte si dĺžku od ramena po zápästie. Voľte si vždy radšej väčšiu veľkosť!

Výška postavy

Dĺžka od ramena po zápästie

Priemer FITLOPTY

140 - 160 cm

45 -50 cm

55 cm

160 - 180 cm

50 - 60 cm

65 cm

Nad 180 cm

60 a viac cm

75 cm

Ak nemáte pumpu, odporúčame ju k fitlopte dokúpiť pre pohodlnejšie fúkanie a dosiahnutie správnej veľkosti fitlopty.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás