Jednorazové plachty 250m x 70cm

Jednorazové plachty 250m x 70cm

19,90 €
16,58 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
19,90 €
16,58 €bez DPH
SKLADOM 15 a viac ks (6. 3. 2024 u vás)
Info o doručení

Jednorazové plachty z netkanej textílie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotyk príjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický štandard a ekonomické riešenie pre vašu prevádzku.

Balenie: rolka 250m x 70cm

Recenzie 12

Martina
12.11.2023

Nakupuji pravidelně spoustu let....a velká spokojenost.

0.0.0
velvesa
Martina
31.10.2023

Jemné, priedušné. Spokojnosť klienta aj terapeuta.

0.0.0
velvesa
Maya Masszázs Műhely Csepel
12.6.2023

Tieto plachty sa mi veľmi páčia. Kvalitné, praktické! Obľubujú ich aj klienti.

0.0.0
velvesa
Štěpánka
2.6.2023

Plachta je tenká a pevná, mám s ňou dobrú skúsenosť vo fyzioterapeutickej praxi. Len plachty s perforáciou sa ručne trhajú zle, musia sa strihať.

0.0.0
velvesa
Eva Kupilíková
25.4.2023

Jednorazová plachta je veľmi pohodlná a príjemná na prácu maséra i pohodlie klienta. Cena je veľmi priaznivá a tovar mi bol dodaný do troch dní.

0.0.0
velvesa
Petra
6.3.2023

Kupujem opakovane a veľká spokojnosť.

0.0.0
velvesa
Andrea
22.12.2022

Kupujem opakovane a som veľmi spokojná.

0.0.0
velvesa
Josef
17.10.2022

Hodnotím po 8 rokoch používania: jednodnoduché, praktické, rýchle, hygienické.

0.0.0
velvesa
Pavlina
18.9.2022

Jemné, ale pevné. Super.

0.0.0
velvesa
Jaro
14.9.2022

Jednorázové plachty používam už pár rokov, mám primontovaný držiak na konci masážného lehátka, je to veľmi praktické. Pre zákazníkov pohodlné a príjemné na dotyk, pre mňa praktické a pre kontrolu z RÚVZ ideálne z hľadiska hygieny.

0.0.0
velvesa
Ondrej
25.5.2022

Páči sa mi, že plachty sa dajú zákúpiť v rôznych rozmeroch, prípadne aj v šírke 80 cm. Taktiež vyzdvihujem aj možnosť zakúpenia aj s perforáciou. Čo by som vytkol, je gramáž plachiet - uvítal by som s väčšou hustotou.

0.0.0
velvesa
Serhii
2.5.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií