Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2

Jednorazový podhlavník X 50ks 40g/m2

5,90 €
4,92 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
5,90 €
4,92 €bez DPH

Jednorazové podhlavníky z netkanej textílie. Tento hygienický materiál je hebký, príjemný na dotyk, hydrofilný – dobre saje tekutiny. Vhodné pre masážne lehátka s otvorom na tvár vyrezaným v konštrukcii lehátka. Jednorazové podhlavníky sú vysokým hygienickým štandardom pre každú prevádzku.

Gramáž: 40g/m2
Balenie: 50 kusov
Rozmery: 34,5 x 28 cm

Recenzie 10

Zuzana
17.1.2024

Príjemný materiál, dobrá veľkosť.

0.0.0
velvesa
Eliška
11.12.2023

Príjemný materiál. Kupovala som darček, ale osobne by som objednala znova.

0.0.0
velvesa
luba
24.10.2023

mám ich objednané prvý krát

0.0.0
velvesa
Laura
16.7.2023

Odporúčam. Sú dobré

0.0.0
velvesa
Mária
19.1.2023

Veľká spokojnosť s tovarom

0.0.0
velvesa
Simona Ghiulea
4.1.2023

Som veľmi spokojná so všetkým, čo som si na tejto stránke objednala, všetky produkty sú veľmi kvalitné!

0.0.0
velvesa
TH
4.12.2022

Príjemné na dotyk, ľahký, mäkký materiál. Perfektne sa hodia na môj podhlavník. Som s nimi úplne spokojná.

0.0.0
velvesa
Stefan Fazekas
5.5.2022

Perfektna hygienicka nahrada za uteraky a papierove utierky.

0.0.0
velvesa
Peter.K
6.4.2022

Nakup na velvese prebieha bez problemov, som dlhorocny zakaznik. Co sa tyka podhlavnikov volim tuto variantu pred 15g/m2, material mi pride na dotyk ovela prijemnejsi

0.0.0
velvesa
Radoslava
5.4.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás