Masážny olej Základný 1l

Masážny olej Základný 1l

9,70 €
8,08 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
9,70 €
8,08 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (14. 10. 2024 u vás)
Info o doručení

Základný parafínový masážny olej určený pre všetky druhy masáže - klasickú, športovú aj rehabilitačnú masáž.

Parafínový olej má ideálnu konzistenciu a vynikajúci sklz, aj malé množstvo základného masážneho oleja zabezpečí príjemnú masáž pre klienta a pohodlnú prácu maséra. Olej je bez vône a neobsahuje parfumy, farbivá ani konzervačné látky. Je preto vhodný i na citlivú pokožku a pre relaxačné masáže.

Balenie: 1 liter v umelohmotnej fľaši

Recenzie 30

Miriam
29.7.2024

Olej je super. Dobre sa s nim pracuje. Ked chcem, pridam si do neho nejaku vonu.

0.0.0
velvesa
Lubo
14.6.2024

Veľmi dobrý olej, príjemný na prácu

0.0.0
velvesa
Tóth Kati
9.5.2024

Kvalitný olej, doteraz môj obľúbený. Aj pacienti ho veľmi milujú.

0.0.0
velvesa
Deni
25.4.2024

Super olej, už roky používam. Rýchle dodanie

0.0.0
velvesa
Brigi
24.4.2024

Perfektný olej, zákazníci ho veľmi milujú, nezatuchne a dá sa ľahko vyprať z uterákov

0.0.0
velvesa
Adéla Gutterová
14.12.2023

Veľmi dobrý základný olej, je možné pridať esencie pre aromaterapiu, dobre sa rozotiera a vydrží celú masáž.

0.0.0
velvesa
Inga
11.12.2023

Výborný olej používam veľmi často, rýchle dodanie a odporúčam.

0.0.0
velvesa
Renáta
7.12.2023

Od objednania, zaslania po platbu, všetko v poriadku. Oleje sú kvalitné, využívam veľmi často.

0.0.0
velvesa
Ján
30.11.2023

Až na problém s doručením balíka, čo nespôsobil obchod, celková spokojnosť. Vrátane komunikácie.

0.0.0
velvesa
Zdravá Myseľ a TElo V&M "MASSAŽE"
27.7.2023

Super

0.0.0
velvesa
Jana
11.7.2023

Super produkt, overený, maximálna spokojnosť

0.0.0
velvesa
Gabriela
26.5.2023

Spokojnosť na 100%, olej vhodný pre každého, nemám žiadne negatívne ohlasy od klientov.

0.0.0
velvesa
Mirela Muntean
1.2.2023

Veľká spokojnosť

0.0.0
velvesa
Mária
19.1.2023

Tento olej používam už 5 rokov pri masážach a som s ním veľmi spokojná nielen ja, ale aj moji klienti.

0.0.0
velvesa
Gabóca
17.1.2023

Produkt je veľmi dobrý!

0.0.0
velvesa
Soare Elena
3.12.2022

Používam ho na masáže svojich klientov. Som spokojná!

0.0.0
velvesa
vesela
11.10.2022

výborná kvalita, dobrá cena

0.0.0
velvesa
Renáta
4.10.2022

Každý deň využívam, som veľmi spokojná.

0.0.0
velvesa
jana
6.7.2022

Kvalitný olej, vyhovuje všetkým klientom, dobrá cena

0.0.0
velvesa
Petra
30.6.2022

Uz niekoľko rokov používam tento olej a som spokojná. Mozem len doporučit.

0.0.0
velvesa
Mijavecz Marianna
2.6.2022

Prvýkrát používam olej, som spokojná, dobre sa dá miešať s éterickými olejmi. Dobre sa s ním pracuje!

0.0.0
velvesa
Milada Pokorná
16.5.2022

roky používam tento olej a som spokojná s kvalitou

0.0.0
velvesa
Peter Vajansky
13.5.2022

Jednoduchy neutralny olej bez vone za super cenu.

0.0.0
velvesa
Lenka Kováčová
9.5.2022

S týmto sa mi najlepšie masíruje. Žiadny pach, málo ho treba, dobre kĺžu ruky. Kupujeme roky do salónu a spokojnosť aj my aj klienti.

0.0.0
velvesa
Ivetka
18.4.2022

V mojej výbave je nevyhnutný, neustále mi prichádza viac a viac klientov s problematickou pokožkou. Oleje od Tomfitu používam roky. Niet čo komentovať, overený produkt v dobrej cene

0.0.0
velvesa
Zdenka
5.4.2022

Som masérka a som s olejmi aj s výrobkami od Vás spokojná

0.0.0
velvesa
Juliia Barkhatova
22.6.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
20.3.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
26.1.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Ökrös János
20.9.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás