Skladací masážny stôl Lipt D-05V, oranžový | velvesa.sk

Masážny stôl Lipt® D-05V

Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V
Masážny stôl Lipt® D-05V

Masážny stôl Lipt® D-05V

189,00 €
157,50 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
189,00 €
157,50 €bez DPH

Praktické lehátko nielen pre masérov

Plnohodnotný masérsky stôl s polohovateľnou časťou, ktorý sa dá využiť okrem masáže aj pri fyzioterapii či rehabilitácii a svoje miesto nájde aj v kozmetických salónoch. Vďaka nastaviteľnej časti lehátka sa z plochého masážneho stola stáva ležadlo, na ktorom bude masírovaný klient v polosede, čo je pre niektoré typy masáže a terapie výhodné alebo priam nevyhnutné. Lehátko je veľmi stabilné a pritom sa dá jednoducho poskladať a pohodlne prepravovať. Konštrukcia je vyrobená z kvalitného bukového dreva, ktoré je ľahké a súčasne dosť pevné. Dostatočnú pevnosť a stabilitu zabezpečuje aj systém oceľových laniek. Rozloženie a skladanie lehátka je skutočne jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani pol minúty.

“

Polohovanie je občas veľmi žiaduce

Vďaka zdvíhacej nastaviteľnej časti sa klient sa dá napolohovať až do uhla 60 °, čím spĺňa masérske lehátko Lipt D-05V aj náročnejšie požiadavky komplikovaných masážnych postupov. Tento spôsob polohovania umožňuje pohodlnejší prístup pre maséra a je príjemný aj pre masírovanú osobu. Napriek tomu, že je lehátko skladacie, vyniká vďaka dokonalému dizajnovému riešeniu veľkou stabilitou. Výška lehátka je nastaviteľná od 62 do 84,5 cm po 3,2 centimetroch. K dispozícii je tak celkom 8 polôh, v ktorých sa ležadlo zaisťuje pomocou drevených matíc bez potreby dodatočného náradia.

“

Nové riešenie opierky hlavy a ďalšie prvky

Do dosky medzi nohami lehátka je vyrezaný tvarovaný priestor pre nohy maséra, čo umožňuje lepší prístup pri masáži. Podhlavník masérskeho stola je nastaviteľný pomocou rýchloupínacieho mechanizmu.  Má inovatívne riešený tvar - vďaka lepšie riešenému strihu a umiestneniu švov je pohodlnejší, prispôsobí sa obrysom tváre a klienta netlačí. Otvor pre tvár priamo v konštrukcii masážneho lehátka sa dá sprístupniť vytiahnutím zátky.
Povrch lehátka je čalúnený kvalitnou, na dotyk hebkou koženkou, označovanou "soft touch", ktorá je pre maximálne pohodlie klienta vystlaná 4 cm vrstvou molitanu s vysokou hustotou. Pre zvýšenie bezpečnosti, stability a ochranu podlahy sú nohy lehátka Lipt D-05V vybavené bielymi gumovými protišmykovými podložkami.

“

Bohaté príslušenstvo a jednoduchý transport

K príslušenstvu, dodávanému v cene lehátka, patrí aj držiak podhlavníka, samotný podhlavník, opierka rúk a postranné opierky na ruky. Všetko príslušenstvo je odnímateľné a možno ho uložiť do priestoru vo vnútri samotného masážneho lehátka. Pre bezpečný a pohodlný transport sa lehátko aj s príslušenstvom dá jednoducho a rýchlo zložiť do praktickej transportnej tašky z pevného textilného materiálu, ktorá spoľahlivo chráni predovšetkým koženkový poťah pred mechanickým poškodením a zašpinením a umožní mať všetko vybavenie pekne pohromade.

“

Rozložené lehátko

Šírka

70 cm

Šírka s opierkami

97,5 cm

Nastaviteľná výška

62 - 84,5 cm

Dĺžka

195 cm

Dĺžka s podhlavníkom

226 cm

Zložené lehátko

Šírka

97,5 cm

Výška

70 cm

Hrúbka

18 cm

Ďalšie parametre

Hrúbka molitánu

4 cm

Nosnosť dynamická

140 kg

Nosnosť statická

260 kg

Váha bez príslušenstva

16,5 kg

Váha s príslušenstvom

18,4 kg

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií