Skladací masážny stôl Lipt DS-01, čierny | velvesa.sk

Masážny stôl Lipt® DS-01

Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
Masážny stôl Lipt® DS-01
zložené masérske lehátko Lipt DS-01
taška pre masážny stôl Lipt DS-01

Masážny stôl Lipt® DS-01

129,00 €
107,50 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
129,00 €
107,50 €bez DPH

Praktický, ľahký, skladný

Masérske lehátko Lipt DS-01 je ľahší, ale stabilný masérsky stôl, ktorý sa jednoducho skladá a prenáša. Plnohodnotný masérsky stôl do masážneho salóna, prenosný stôl pre mobilného maséra, vďaka nižšej hmotnosti 12,6 kg (bez príslušenstva) je vhodný aj pre nižších alebo subtílnejších masérov, masérky a kozmetičky a na časté cestovanie a prenášanie pre športových masérov alebo fyzioterapeutov. Vďaka pohodlnému polstrovaniu sa hodí ako praktické vyšetrovacie ležadlo pre všetky typy terapií. Konštrukcia lehátka je z kvalitného bukového dreva, ktoré je ľahké, ale veľmi pevné. Dostatočnú pevnosť a stabilitu zabezpečuje aj systém oceľových laniek. Rozloženie a skladanie lehátka je skutočne jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani pol minúty.

“

Nastavenie podľa potreby

Praktický systém nastavenia požadovanej výšky lehátka bez náradia jednoduchým zaskrutkovaním matíc. Lehátko sa dá výškovo nastaviť v rozmedzí 62 až 84,5 cm v ôsmich prednastavených polohách po 3,2 cm. Pomocou rýchloupínacieho mechanizmu sa nastavuje poloha a sklon podhlavníka. V konštrukcii lehátka je otvor pre tvár krytý zátkou, ktorá sa dá v prípade potreby vytiahnuť.

“

Vysoký komfort je štandardom

Lehátko je čalúnené kvalitnou koženkou s jednoduchými švami v rohoch. Koženkový poťah sa ľahko udržuje v čistote. Molitan s vysokou hustotou v hrúbke 4 cm zabezpečí pri masáži príjemné pohodlie pre klienta. Pre zvýšenie bezpečnosti a stability lehátka sú konce nožičiek vybavené gumovými protišmykovými podložkami. Masérsky stôl Lipt DS-01 ponúkame vo viacerých farebných prevedeniach.

“

Praktické príslušenstvo

K masážnemu lehátku Lipt DS-01 dodávame nasledovné príslušenstvo: podhlavník, držiak podhlavníka z pevnej umelej hmoty, opierka rúk a postranné opierky rúk. Príslušenstvo je odnímateľné a dá sa prakticky uskladniť do priestoru vo vnútri masážneho stola. Všetko príslušenstvo je v cene masérskeho stola. Zložené lehátko pohodlne prenesiete v transportnej taške.

“

Transportná taška

Taška na prenášanie lehátka z pevného textilného materiálu s popruhmi umožňuje bezpečný a pohodlný transport masážneho lehátka. Taška spoľahlivo chráni predovšetkým koženkový poťah pred mechanickým poškodením a zašpinením a umožní mať všetko vybavenie pekne pohromade. Praktickú transportnú tašku dodávame k lehátku zdarma.

“

Rozložené lehátko

Šírka

70 cm

Šírka s opierkami

97,5 cm

Nastaviteľná výška

62 - 84,5 cm

Dĺžka

190 cm

Dĺžka s podhlavníkom

220 cm

Zložené lehátko

Šírka

97,5 cm

Výška

70 cm

Hrúbka

17,5 cm

Ďalšie parametre

Hrúbka molitánu

4 cm

Nosnosť dynamická

120 kg

Nosnosť statická

230 kg

Váha bez príslušenstva

12,6 kg

Váha s príslušenstvom

14 kg

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií