Oxykvart 5l

Oxykvart 5l

43,00 €
35,83 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt sa už nepredáva.

Tekutý dezinfekčný prostriedok na báze peroxidu. Pomáha v čistení plôch, povrchov a vnútorných častí prístrojov a zariadení. Jeho oxidačné vlastnosti zabezpečia kompletnú dezinfekciu a sanitáciu vášho pracovného či domáceho prostredia bez sprievodného chlórového zápachu.

Návod na použitie:
Pred použitím koncentrát rozrieďte vodou s teplotou 20 - 30°C.  1 liter 0,5% roztoku pripravíte zmiešaním 1 l vody s 5 ml dezinfekčného prostriedku. 
Pri aplikácii z plochy alebo povrchu predmetov najprv odstráňte väčšie nečistoty, najmä proteínového a lipidového charakteru. Roztok naneste na plochu pomocou utierky alebo mopu v ochranných rukaviciach a následne nechajte zaschnúť
Pri použití na čistenie potrubných systémov najskôr zlikvidujte vodný kameň a usadeniny. Roztok s obsahom 0,25% Oxykvartu a teplotou 35 - 40°C v potrubí nechajte cirkulovať minimálne 20 minút. Po dokončení potrubie vypláchnite čistou vodou

Oblasť použitia: 
Dezinfekciu Oxykvart je vhodné používať v balneo-prevádzkach, wellness, kozmetických a masérskych salónoch, zdravotníckych inštitúciách, ale i v bežnej praxi. Využíva sa na dezinfekciu a čistenie pochrómovaných a smaltovaných povrchov, tiež na plast a plexisklo, mäkčené PVC, linoleum a antistatické podlahy. Roztok môžete aplikovať na vodeodolné predmety a prístroje, ako masážne stoličky, masážne stoly, banky na bankovanie alebo niektoré pomôcky pre masáž

Zriedený koncentrát môžete využiť na vnútorné prečistenie trysiek alebo potrubného systému hydromasážnych vaní a víriviek.

Zloženie:
< 5% amfotérne povrchovo aktívne látky 
5% - 15% katiónové povrchovo aktívne látky 
Obsahuje hydrochinón.

Účinné látky: 
kvartérne amóniové zlúčeniny, benzyl-C12-16-alkyldimetylamoniumchloridy: 6 g / 100 g 
peroxid vodíka: 10 g / 100 g

Upozornenie: 
Prostriedok má bieliace účinky a nie je vhodné ho nanášať na prírodnú gumu, poškodené kovové povrchy, farebné kovy, hliník. Pri kontakte s očami či pokožkou môže vyvolať alergickú reakciu alebo spôsobiť poleptanie. Zvyškové množstvo prostriedku zlikvidujte podľa platných právnych noriem. 

Balenie: 
5 l v plastovej nádobe

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás