Parafínový ohrievač 5l

Parafínový ohrievač 5l

69,00 €
57,50 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
69,00 €
57,50 €bez DPH

Parafínový ohrievač je nástroj na topenie vosku pre parafínový zábal, ktorý má priaznivé účinky na organizmus, stimuluje krvný obeh a uvoľňuje bolestivé svalstvo i kĺby. Pomáha proti stresu, tiež má omladzujúce účinky a zbavuje pokožku odumretých buniek. Ruky, lakte i nohy zanecháva hydratované a zregenerované.

Ohrievač sa môže využívať v kozmetických salónoch, terapeutických zariadeniach i v domácnostiach. Vanička ohrievača je vyrobená zo špeciálneho polypropylénového materiálu, ktorý odoláva vysokej teplote. Je vsadená do vonkajšieho bezpečnostného rámu, ktorý zabraňuje vniknutiu parafínu do zariadenia.

Priehľadná pokrývka chráni vnútro vaničky pred prachom. Zariadenie disponuje jednoduchým ovládacím displejom pre nastavenie času a teploty ohrevu.
Rozmermi a hĺbkou vaničky 5l je ohrievač dostatočne veľký na ponorenie rúk, lakťov či chodidiel. Má zabudovanú funkciu automatického vypínania, aby sa predišlo prípadnému prehriatiu.

Použitie:
Vložte parafín do vaničky ohrievača, navrch položte plastovú tepelno izolačnú mriežku a prekryte vaničku pokrývkou. Zapnite ohrievač pomocou tlačidla ON/OFF. Ohrievač je prednastavený na 30 minút a počas tejto doby sa parafín roztopí a zohreje na teplotu 85°C. Po tomto čase zo zariadenia zaznie zvukové znamenie. Následne začne teplota vosku klesať, kým nedosiahne 50°C a opäť zaznie zvukové znamenie. Prístroj bude túto teplotu naďalej udržiavať. Následne stlačte tlačidlo SET, v ktorom si vyberiete možnosť nastavenia teploty “C” od 30 - 85°C a nastavenia časovača “H” od 1 - 99 minút. Prístroj bude vami zvolenú teplotu konštantne udržiavať.

Pre parafínový zábal sa odporúča, aby teplota vosku mala cca. 50°C. Aby ste predišli popáleniu, pred začiatkom procedúry teplotu vosku otestujte na zápästí. Ruky, lakte alebo nohy si najprv dôkladne umyte alebo vydezinfikujte a potom pretrite olivovým alebo kokosovým olejom. Ošetrovaná časť tela by sa mala ponoriť 3 x s malými prestávkami, aby sa na nej vytvorila dostatočná vrstva parafínu.

Následne si navlečte plastové rukavice, parafínové vrecká alebo návleky na nohy, prípadne použite plastovú fóliu, ktorou prikryjete vrstvy parafínu. Ako poslednú vrstvu pri zábale rúk môžete použiť textilné bezprstové rukavice a pri zábale lakťov či nôh prekryte plastovú fóliu froté uterákom. V zábale sa odporúča zotrvať približne 30 minút. Vosk sa dá jedným ťahom stiahnuť z pokožky spolu s plastovými vreckom alebo fóliou. Nakoniec si po zábale môžete dopriať jemnú masáž.

Prístroj sa jednoducho čistí. Počkajte, kým parafín vo vaničke úplne nevychladne a nestuhne. Následne sa pomocou silikónovej špachtle snažte parafín z celého obvodu odlepiť od steny vaničky. Prístroj preklopte a z vaničky vypadne stuhnutý parafín. Vaničku napokon jednoducho pretrite papierovou utierkou, ktorá odstráni zostatkové množstvo parafínu a olejov. Druhým spôsobom čistenia vaničky ohrievača je nechať parafín vychladnúť a za tekutej konzistencie vosk vyliať do odpadového vrecka. Zvyšky stačí vytrieť papierovou utierkou.

Parametre:
Výška: 18 cm
Dĺžka: 39 cm
Šírka: 26 cm
Hmotnosť: 1,45 kg
Výkon: 230 W
Rozmery vnútornej vaničky (dĺžka x šírka x výška): 32 x 17,5 x 10 cm

Recenzie 1

Ferenc
26.4.2023

Robí svoju prácu

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás