Prechladnutie a imunita - zmes éterických olejov 10ml

Prechladnutie a imunita - zmes éterických olejov 10ml

4,40 €
3,67 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4,40 €
3,67 €bez DPH

Zmes éterických olejov na prevenciu a pomoc pri ochoreniach dýchacích ciest. Má veľmi priaznivý účinok na imunitný systém. Je zložená zo 100% prírodných éterických olejov, cenených pre silné antivírusové a antibakteriálne účinky. Stimuluje pri únave a vyčerpanosti. Uľahčuje dýchanie pri nádche, kašli a prechladnutí a pomáha uvoľniť dýchacie cesty

Jedinečná kombinácia olejov z ravensary, eukalyptu, borovice, rozmarínu, tymiánu, levandule, tea tree a ďalších esenciálnych olejov vhodná najmä v obdobiach, kedy stúpa riziko respiračných ochorení. 

Použitie: 
3-8 kvapiek do aromalampy alebo difuzéra na prevenciu alebo ako podporu organizmu pri prechladnutí, nádche a kašli. 
Pár kvapiek pridajte do masážneho oleja alebo krému a potierajte hrudník pri prechladnutí a kašli. 
Zmes je vhodná aj na použitie v saune, pár kvapiek po nariedení s vodou použite na polievanie saunových kameňov alebo nakvapkajte na kúsok látky, vaty či papiera a nechajte v saune voľne odparovať. 

Zloženie (INCI): Bio Cinnamomum Camphora Leaf oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Citrus Paradisi Peel Oil, Pinus Sylvestris Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Thymus Vulgaris Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Cinnamomum Camphora Linalooliferum Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Penus Species Twig Leaf Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Cymbopogon Martini Oil, Leptospermum Scoparium Branch/Leaf Oil, Limonene*, Citronellol*, Geraniol*, Linalool*, Citral*, * súčasť éterických olejov

Recenzie 1

michal
12.12.2023

prijemna vona navodi skvelu atmosferu

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás