Stacionárne lehátko Lipt® H-02

Stacionárne lehátko Lipt® H-02

755,00 €
629,17 € bez DPH

										
																		
																		
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 39,90 € s DPH

Tento produkt sa už nepredáva.

Štandardné pararametre

Rozmery lehátka

70 x 195 cm

Výška

70 cm

Nosnost

200 kg

Čalúnenie

4 cm

Farba koženky

Farba rámu

biela
(RAL 9003)

Stabilné a pohodlné dvojdielne fyzioterapeutické a masérske lehátko s pevnou výškou. Vrchná časť lehátka je rozdelená na 3 časti - stredová časť podopiera hlavu a bočné lakťové opierky sa dajú posúvať a jednoducho aretovať v ľubovoľnej polohe až 14 cm pod úroveň hlavovej časti. Zároveň je možné vrchnú časť jednoducho napolohovat pomocou plynovej vzpery až do uhla 45° nad úroveň lehátka alebo 35° pod úroveň lehátka. Lehátko je pohodlne čalúnené 4 cm hrubým molitanom a kvalitnou, ľahko čistiteľnou koženkou a vybavené výškovo nastaviteľnými protišmykovými nožičkami a držiakom na 50 cm plachty.

Dodatočné vybavenie a farbu lehátka i konštrukcie si môžete zvoliť podľa svojich potrieb a preferencií.

Dodacia doba pre lehátka vyrábané na mieru je 2-5 týždňov od potvrdenia objednávky.

Vybavenie za príplatok Cena s DPH
držiak podhlavníka a podhlavník vo farbe lehátka 51 €
otvor pre tvár v konštrukcii lehátka 40 €
bočné výrezy lehátka 94 €
zmena farby konštrukcie – akákoľvek RAL farba 54 €
rozmer Vojta-Bobath 1 (90 x 190 cm) 101 €
rozmer Vojta-Bobath 2 (100 x 200 cm) 121 €
zmena šírky lehátka (min 60 cm / max 90 cm)  
60, 65, 75, 80, 85 cm 54 €
90 cm 108 €
zmena dĺžky lehátka (min 190 cm / max 210 cm)  
190, 200, 205, 210 cm 54 €
zmena výšky nôh lehátka 67 €
zmena hrúbky molitanu  
6 cm 17 €
8 cm 34 €

Držiak podhlavníka a podhlavník

Najvyšší komfort pre klienta – železná konštrukcia držiaka podhlavníka je odolná a znesie aj neopatrné opretie sa. Podhlavník tvaru podkovy (30 x 30 cm) čalúnený vo farbe lehátka umožňuje pohodlné ležanie klienta na bruchu s uvoľneným chrbtom a krkom.

“

Otvor pre tvár

Oblý výrez v konštrukcii lehátka s rozmermi 20 x 12 cm je určený pre tvár klienta, ktorý leží na lehátku v polohe na bruchu. Pri niektorých ošetreniach je vyslovene nežiaduce, aby mal klient hlavu otočenú nabok. Otvor je krytý dobre padnúcou čalúnenou zátkou.

“

Protišmykové nastaviteľné nožičky

Spodná časť nožičiek sa dá podľa potreby zaskrutkovať alebo odskrutkovať, aby sa vyrovnali prípadné mierne nerovnosti podlahy a lehátko stálo úplne stabilne. Na spodnej časti nožičky je gumové protišmykové koliesko, ktoré zabraňuje posúvaniu lehátka po podlahe a zároveň chráni podlahu pred poškodením.

“

Bočné výrezy lehátka

Výrezy lehátka na bokoch do tvaru „piškóty“ umožňujú lepší prístup ku klientovi. Výrezy sa robia podľa šablóny a v najužšom mieste je lehátko na každej strane užšie o 5 cm.

“

Držiak plachty

Držiak na spodnej strane lehátka, na ktorý sa navlečie rolka s jednorazovými plachtami z papiera alebo netkanej textílie. Umožňuje pohodlné odvíjanie, prestretie a odstrihnutie plachty bez nutnosti manipulovať s rolkou.

“

Zmena farby konštrukcie

Vyberte si akúkoľvek farbu z RAL palety podľa svojich preferencií.

“

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás