Telové mlieko s horčíkovým olejom, melatonínom a OptiMSM 200ml

Telové mlieko s horčíkovým olejom, melatonínom a OptiMSM 200ml

15,00 €
12,50 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
15,00 €
12,50 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 7. 2024 u vás)
Info o doručení

Horčíkové telové mlieko obohatené o melatonín a MSM (metylsulfonylmetán) vám pomôže uvoľniť napätie, zvýšiť kvalitu spánku a vyživiť pokožku.

Prírodné magnéziové telové mlieko je vyrobené z 25% koncentrátu horčíka z oblasti Zechstein, bambuckého masla, mandľového oleja a MSM. Doprajte svojmu telu horčík v jeho najprirodzenejšej forme. Melatonín vám zaistí kvalitný spánok a vďaka bambuckému maslu a mandľovému oleju bude vaša pokožka hydratovaná a hebká. MSM je látka známa priaznivými účinkami na kĺby. Telové mlieko sa vďaka jedinečnej konzistencii jednoducho nanáša a praktický obal s pumpičkou uľahčuje aplikáciu.

Použitie: Odporúčaná denná dávka je 5 ml (1 čajová lyžička), ktorá obsahuje 130 mg horčíka, 1,5 mg melatonínu a 650 mg MSM. Mlieko naneste večer na čistú pokožku, jemne vmasírujte na potrebné miesto a nechajte pôsobiť. Krém môže pri styku s pokožkou zožltnúť.

Balenie: 200 ml

Upozornenie: Výrobok uchovávajte mimo dosahu detí. Nie je vhodný pre deti do 3 rokov, tehotné a kojace ženy. Nenanášajte krém na poranenú alebo čerstvo oholenú pokožku.

Zloženie: Aqua, Magnesium Chloride, Dimethyl Sulfone (MSM), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Sodium Lactate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Undecane, Cetyl Palmitate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Pentylene Glycol, Glyceryl Stearate, Magnesium Sulfate, Melatonin, Tridecene, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Calcium Chloride, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Hydroxyacetophenone, Sodium Hydroxide, Cymbopogon Flexuosus (East-Indian Lemongrass) Oil, Citral, Geraniol, Linalool

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás