Velox Foam Extra 1l

Velox Foam Extra 1l

10,99 €
9,16 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
10,99 €
9,16 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (30. 4. 2024 u vás)
Info o doručení

Dezinfekčná pena s rozprašovačom bez obsahu alkoholu čistí a dezinfikuje nástroje a plochy, ktoré sú citlivé na alkohol. Ide hlavne o povrchy zo skla, porcelánu, kovu, plastu a gumy. Pena je určená na použitie v masážnych, wellness a kozmetických salónoch, ale i v zdravotníckych a sociálnych zariadeniach. Je vhodná na dezinfekciu masážnych stolov, kožených čalúnení, povrchov z koženky, kresiel, zdravotníckych nástrojov, rehabilitačných pomôcok, inkubátorov a lámp.

Nedochádza k zafarbeniu alebo znehodnoteniu dezinfikovaných plôch, pretože dezinfekčná pena neobsahuje aldehydy, farbivá ani fosfáty. Je šetrná k ABS plastom a poťahovým materiálom. Vďaka širokospektrálnemu účinku efektívne pôsobí proti baktériám, plesniam a vírusom.
Prípravok sa používa neriedený a je vhodný k okamžitému použitiu. Ošetrené povrchy nie je potrebné oplachovať vodou, iba zotrieť jednorazovou utierkou.
Dezinfekčná pena má príjemnú citrusovú vôňu a zanecháva povrchy po aplikácii vyčistené, bezpečné a pripravené pre ďalších klientov.

Použitie:
  • Rozprašovač na fľaši má dvojpolohový nástavec, pomocou ktorého si nastavíte aplikáciu prípravku vo forme spreja alebo vo forme peny. Pri použití nástavca na penu nevzniká aerosol, preto je vhodnejší na použitie v masážnych salónoch na dezinfekciu lehátka a pomôcok pred príchodom ďalšieho klienta. Penu aplikujte na povrch pomocou rozprašovača zo vzdialenosti 20 - 30 cm tak, aby ňou bola pokrytá celá plocha. Penu nechajte pôsobiť podľa predpísanej doby v závislosti od spektra baktérií, ktoré chcete z dezinfikovaného povrchu odstrániť. Prebytočnú penu zotrite jednorazovou utierkou. Dbajte na rovnomerné a dostatočné nanesenie dezinfekčného prípravku na celý čistený povrch.
  • Dezinfekčnú penu môžete nastriekať na jednorazovú utierku, pretrieť ňou povrch a nechať pôsobiť, kým neuschne.

Pri dezinfekcii obzvlášť citlivých materiálov (prírodná koža) sa odporúča najprv zistiť reakciu dezinfekčnej peny na malej skrytej ploche.
Upozornenie: Pri aplikácii používajte ochranné pomôcky. Vyhýbajte sa kontaktu s očami a tvárou. V prípade kontaktu s pokožkou si umyte ruky s mydlom pod prúdom teplej vody. Prípravok nemiešajte s inými dezinfekčnými prostriedkami.

Zloženie:

100 g dezinfekčnej peny obsahuje:

  • 0,15 g – N-(3-aminopropyl)-N-dodecylpropán-1,3-diamín
  • 0,14 g – Poly(oxy-1,2-etándiyl),a-[2-(didecylmetylamino)etyl]-omega-hydroxy-,propanoát (soľ)

Objem: 1000 ml

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás