Vonná soľ do kúpeľa s aloe vera 1200g | velvesa.sk

Vonná kúpeľová soľ s Aloe vera 1200g

Vonná kúpeľová soľ s Aloe vera 1200g

3,59 €
2,99 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
3,59 €
2,99 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (16. 8. 2022 u vás)
Info o doručení

Kúpeľová soľ s výťažkom z aloe vera má širokú škálu prospešných a ozdravujúcich vlastností. Obsahuje viacero vitamínov a minerálov, ktoré vyživujú a podporujú regeneráciu organizmu aj pokožky.

Je účinná proti reumatickým ťažkostiam a efektívne uľavuje od bolesti svalstva, kĺbov a hlavy. Vďaka aloe vera má soľ lepšie hojivé účinky a zlepšuje imunitný systém. Má antibakteriálne a protizápalové vlastnosti, čím pomáha pri liečení malých jaziev a kožných ochoreniach, ako psoriáza, akné, ekzémy alebo pleseň.

Vášmu telu dopraje blahodarnú procedúru a mysli plnohodnotný oddych.

Použitie:
Pre celotelový kúpeľ pridajte 2 vrchnáky kúpeľovej soli do cca 60 l vody s teplotou 38 - 45°C a následne soľ dôkladne rozmiešajte. Procedúru sa odporúča zotrvať 15 - 25 minút a absolvovať 2 - 3 x do týždňa. Potom sa opláchnite čistou vodou a relaxujte v teple aspoň 1 hodinu.
V prípade kúpeľa nôh rozmiešajte 1 vrchnák soli vo vani s cca 60 l vody a teplotou 38 - 45°C. Ponorte do roztoku nohy a oddychujte. Kúpeľ môžete opakovať 2 - 3 x do týždňa.
Na zábal bolestivých miest použite 1 vrchnák soli a primiešajte ho do 2 litrov vody. Následne do nej namočte uterák, gázu alebo vatu a priložte na boľavú oblasť tela. Obklad môžete obviazať suchým obväzom a nechať hodinu účinkovať. Po ukončení procedúry umyte miesto čistou vodou.

Zloženie:
Chlorid sodný, C.I. 77 288

Obsah:
1200 g

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií