Bodytrainer Home závesný systém na posilňovanie | velvesa.sk

Závesný posilňovací systém Bodytrainer Home LifeFit

Závesný posilňovací systém Bodytrainer Home LifeFit

37,90 €
31,58 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
37,90 €
31,58 €bez DPH

Posilňovací systém v tvare Y s nosnosťou 150 kg pre cvičenie s vlastnou hmotnosťou. Vhodný pre kondičné aj intenzívne posilňovanie celého tela.

Farebný popruh je rozdelený prešitím na viacero dielov a končí sa pevnou prackou pre uchytenie na tyč, strom alebo iný pevný bod. Súčasťou balenia je aj zarážka pre uchytenie do dverí. Gumové rukoväte majú protišmykový vzor. Stredové oko obmedzuje prekĺzavanie popruhu zo strany na stranu.

Celý systém je ľahký a skladný a môžete ho so sebou vziať kamkoľvek.

Precvičte efektívne svalstvo doma, v posilňovni alebo vonku na čerstvom vzduchu. Cvičenia s vlastnou hmotnosťou sú hodnotené ako bezpečné a účinné pre všetky typy používateľov.

Nosnosť: 150 kg
Obsah balenia: posilňovací systém, záves pre ukotvenie do dverí, záves pre ukotvenie na pevný bod
Farba: žltá a čierna

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií