Akupresúrna podložka ECO krémovo-zlatá 72x40cm

Akupresúrna podložka ECO krémovo-zlatá 72x40cm

57,00 €
47,50 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
57,00 €
47,50 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (17. 7. 2024 u vás)
Info o doručení

Akupresúrna podložka a vankúšik sú pomôcky určené na reflexnú masáž celého tela. Používanie pomôcok pre akupresúrnu masáž je vhodné pre ľudí, ktorí trpia rôznymi bolesťami, pocitmi svalového napätia, problémami so zaspávaním alebo pre tých, ktorí sa chcú zrelaxovať po náročnom dni.

Pravidelná akupresúrna masáž zmierňuje svalové napätie, bolesti chrbta, uvoľňuje stuhnutosť šije a pomáha pri bolestiach hlavy. Okrem toho priaznivo pôsobí proti stresu, podporuje psychické uvoľnenie a relaxáciu, čím zlepšuje kvalitu spánku. Hroty na podložke a vankúšiku podporujú hĺbkové prekrvenie pokožky, čím dochádza k jej spevneniu, prípadne k zmierneniu celulitídy.

Podložka a vankúšik sú vyrobené z prírodného ľanu, bavlny, kokosového vlákna a vyplnené sú pohánkovými šupkami.

Ľanovo - bavlnená látka je príjemná na dotyk a zabezpečuje cirkuláciu vzduchu, vďaka čomu sa pokožka nepotí. Kokosové vlákno je elastické a odolné proti roztrhnutiu. Je vhodné pre alergikov, pretože neuvoľňuje prach. Pohánkové šupkyantialergické a ľahko sa prispôsobia tvaru tela.

Hroty sú vyrobené z hypoalergénneho HIPS materiálu a sú rozmiestnené po celej podložke, aby stimulovali čo najviac akupresúrnych bodov.

Použitie akupresúrnej sady je jednoduché. Podložku a vankúšik môžete používať doma alebo aj v práci. Súčasťou sady je aj taška, ktorá umožní pohodlný prenos pomôcok.

Akupresúrne pomôcky majú certifikát OEKO-TEX a BIO certifikát, ktoré potvrdzujú, že ľan, bavlna a kokosové vlákno sú zdravotne nezávadné a pohánkové šupky pochádzajú z ekologického poľnohospodárstva.

Použitie: Podložka sa dá využiť na sedenie, ležanie i státie. Pri každom spôsobe hroty vytvoria dostatočný tlak na požadovanú oblasť. Podložku môžete využívať na akupresúrnu masáž chrbta, nôh, rúk a bedierVankúšik je určený primárne na masáž krku a šije, ale je možné ho umiestniť pod bedrá alebo pod chodidlá.

Akupresúrnu podložku s vankúšikom môžete rozprestrieť na podlahu, matrac, alebo na kreslo. Na podložke sa odporúča ležať alebo sedieť bez oblečenia, alebo iba v tenkej vrstve odevu. Akupresúrna sada je vhodná na každodenné použitie a podľa potreby môžete na nej zotrvať po dobu 20 - 40 minút. Pre začiatočníkov sa odporúča začať na 10 minútach denne a postupne tento čas predlžovať.

Parametre podložky:
Rozmery: 72 x 43 x 2 cm (dĺžka x šírka x hrúbka)
Materiál: Prírodný ľan a bavlna, kokosové vlákno a antialergický materiál HIPS
Počet roziet: 221
Počet hrotov na rozete: 31
Počet akupresúrnych bodov: 6851

Parametre vankúša:
Rozmery: 40 x 30 x 7 cm (dĺžka x šírka x hrúbka)
Materiál: Prírodný ľan a bavlna, pohánkové šupky, antialergický materiál HIPS
Počet roziet: 73
Počet hrotov na rozete: 31
Počet akupresúrnych bodov: 2263

Parametre tašky:
Rozmery: 40 x 40 x 9 cm (dĺžka x šírka x hrúbka)
Materiál: Prírodné vlákno

Farba: krémovo - zlatá

Rozmery krabice:
Dĺžka: 40 cm
Šírka: 40 cm
Výška: 15 cm

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás