Akupresúrna podložka EKO s vankúšom pre masáž a relaxáciu | velvesa.sk

Akupresúrna podložka EKO 72x42cm

Akupresúrna podložka EKO 72x42cm

47,90 €
39,92 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
47,90 €
39,92 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (6. 12. 2022 u vás)
Info o doručení

Špeciálna podložka a vankúš s masážnymi hrotmi, ktoré stimulujú akupresúrne body, podporujú liečbu rôznych zdravotných ťažkostí a prispievajú ku kompletnej relaxácií celého tela.

Akupresúrna podložka je spolu s vankúšom vyrobená z ekologických materiálov. Mäkká výplň podložky je tvorená z kokosového vlákna, zabraňuje absorpcii vlhkosti a udržiava ju v hygienickej čistote. Vankúš je vyplnený pohánkovými šupkami, takže sa dokonale prispôsobí tvaru krku a šije pre účinné ošetrenie tejto oblasti. Poťah oboch masážnych pomôcok je vyrobený z príjemného prírodného ľanu odolného voči vlhkosti, ktorý tiež rýchlo schne, reguluje výmenu tepla medzi pokožkou a vzduchom a je ohľaduplný k citlivej pokožke.
Na povrchu podložky a vankúša sa nachádzajú kruhové rozety, privarené o poťah pomocou techniky heat-press bez použitia lepidla, čím sú úplne bezpečné pre pokožku.

Použitie podložky a vankúša je nenáročné, sú vhodné na domácu masáž alebo relaxáciu počas sedavého zamestnania. Počas ležania, sedenia alebo státia masážne hroty začnú vyvíjať tlak na vybranú oblasť tela a aktivujú regeneračné procesy. Podložka je vhodná pre masáž chrbta, rúk či bedier a akupresúrny vankúš sa môže použiť na masírovanie na oblasť krku či chodidiel.

Rozety s masážnymi hrotmi dokážu premasírovať viacero reflexných plôch zároveň. Týmto spôsobom podporujú krvný obeh, stimulujú pokožku aj podkožné tkanivo a pomáhajú pri uvoľňovaní endorfínov, ktoré účinkujú proti bolesti svalstva, kĺbov a hlavy. Taktiež miernia stres, depresiu, nespavosť a zlepšujú náladu.

Súčasťou balenia je ľanová taška cez rameno, do ktorej môžete akupresúrnu podložku spolu s vankúšom uložiť a nosiť so sebou.

Použitie:
Akupresúrnu podložku môžete rozprestrieť na dlážku alebo sedadlo. Čím intenzívnejší je kontakt hrotov s akupresúrnymi bodmi na tele, tým lepší je účinok podložky. Preto sa odporúča na podložke sedieť, ležať alebo stáť bez oblečenia alebo v tenkej vrstve odevu. Doba zotrvania na akupresúrnej podložke je individuálna, od 5 do 30 minút. Používať ju môžete každý deň.

Parametre podložky:
Rozmer: 72 x 42 cm (dĺžka x šírka)
Materiál: ľan
Farba: tyrkysová
Výplň: kokosové vlákna
Počet roziet: 200

Parametre vankúša:
Rozmer: 40 x 32 cm (dĺžka x šírka)
Materiál: ľan
Farba: tyrkysová
Výplň: pohánkové šupky
Počet roziet: 54

Parametre roziet:
Materiál: ABS plast

Balenie: Akupresúrna podložka s vankúšom a ľanovou taškou

Recenzie 1

Dana Krejčí
28.7.2022

Skvelá, kvalitná akupresúrna podložka aj vankúšik za skvelú cenu. Ležím na nej každý deň. Vrelo odporúčam na relaxáciu a uvoľnenie.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás

Táto stránka používa cookies, aby vám priniesla čo najpríjemnejšiu používateľskú skúsenosť. Viac informácií